Data
08 de May de 2018

TRAM d’Alacant inicia les obres de millora per a convertir l’oficina d’Atenció al Client d’Estels en un Espai del Client

Els usuaris poden dirigir-se mentres duren els treballs a les taquilles de les estacions ateses de la xarxa

El nou recinte disposarà de zona Wi-Fi i de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per tauletes tàctilsº o portàtils

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha iniciat les obres en l’oficina d’Atenció al Client de l’estació d’Estels del TRAM d’Alacant, que possibilitaran les millores previstes en estes dependències al convertir-se en un nou Espai del Client.
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se a les taquilles de les estacions ateses per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, que en la capital són la pròpia estació d’Estels, Mercado i Marq.
 
En l’Espai del Client es pot obtindre informació d’horaris, títols, tarifes, itineraris, direccions i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés per a l’usuari. També es poden gestionar les targetes personalitzades i les personalitzades integrades amb altres operadors; presentar reclamacions i suggeriments; gestionar els cobraments de suplements i la documentació externa; realitzar les consultes sobre la targeta sense contacte; la gestió d’expedients iniciats a través de l’oficina virtual de FGV (web i APP) i qualsevol altra tramitació o consulta que els clients consideren necessari, inclosa la reclamació d’objectes perduts.
 
A més, el nou ‘Espai del Client’ està orientat per a incrementar la  relació client-empresa i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per tauletes tàctis o portàtils.

Notícies relacionades

07 - 10 - 2024

Metrovalencia oferirà servici nocturn el dimarts 8 per a facilitar la mobilitat en la vespra del 9 d’Octubre

FGV reforçarà les circulacions després de l'espectacle pirotècnic que es dispararà en la zona del pont de Montolivet a mitjanit...
04 - 10 - 2024

FGV facilita l’accés a les activitats programades a València i Alacant amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre

Metrovalencia i TRAM d’Alacant permeten accedir en transport públic a les propostes festives organitzades per la Generalitat La programació d'actes...
19 - 09 - 2024

Martínez Mus destaca que la implantació de Navilens en tota la xarxa de Metrovalencia representa un avanç cap a un servici més accessible per a totes les persones

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha explicat que s'han instal·lat uns 3.000 codis en 217 estacions i...