Data
16 de September de 2017

TRAM d’Alacant ofereix serveis mínims del 50% i 60% durant els aturs parcials convocats els pròxims dies 18, 20 i 22

Les alteracions del servei afecten la circulació del tramvia, tren-TRAM i tren convencional durant tota la jornada

Els horaris de les circulacions afectades es poden consultar en www.tramalicante.es i en el telèfon 900 72 04 72

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà serveis mínims del 50% i 60%, segons la franja horària, durant els aturs parcials convocats pel col·lectiu de maquinistes de TRAM d’Alacant per als dies 18, 20 i 22 del present mes durant tota la jornada en les tres línies de tramvia (L2, L3 i L4), la del tren-TRAM (L1) i la del tren convencional (L9).

Els aturs es portaran a efecte el dilluns dia 18, de 5.30 a 9.30 hores, el dimecres dia 20, de 12.30 a 15.30 hores i el divendres dia 22 de setembre, de 18 a 22 hores. Fins al 30 de setembre, es preveu una altra jornada amb alteracions del servei; set més a l’octubre i tres al novembre, excepte acords.

Davant la convocatòria de vaga per part de diferents representacions sindicals de FGV a Alacant, la Direcció general de Treball ha dictaminat diferents serveis essencials mínims depenent de la franja horària. D’aquesta forma, ha dictaminat serveis mínims del 60% en les hores puntes (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en les hores vall (la de la resta del dia).

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades dels aturs convocats pels sindicats.

TRAM d’Alacant recorda a tots els usuaris que es pot obtenir més informació en el telèfon 900 72 04 72 i en la web www.tramalicante.es

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...