Data
28 de October de 2017

TRAM d’Alacant oferix servicis mínims del 50% i 60% durant les aturades parcials convocats els pròxims dies 31 d’octubre, i 2, 3 i 6 de novembre

Les alteracions del servici afecten la circulació del tramvia, tren-TRAM i tren convencional en distintes franges horàries
 
Els horaris de les circulacions afectades es poden consultar en www.tramalicante.es i en el telèfon 900 72 04 72

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 50% i 60%, segons la franja horària, durant les aturades parcials convocats per diferents sindicats i que afecten el TRAM d’Alacant els pròxims dies 31 del present mes d’octubre i 2, 3 i 6 de novembre en les tres línies de tramvia (L2, L3 i L4), la del tren-TRAM (L1) i la del tren convencional (L9).

Les aturades es portaran a efecte el dimarts 31 d’octubre de 5.30 a 9.30 hores; el dijous 2 de novembre de 12.30 hores a 15.30 hores; el divendres 3 de 18 a 22 hores i el dilluns 6 durant tota la jornada.

Davant d’esta convocatòria de vaga per promoguda per part de distintes representacions sindicals de FGV a Alacant, la Direcció General de Treball ha dictaminat diferents servicis essencials mínims depenent de la franja horària. D’esta manera, ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia).
 
FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les parades convocats pels sindicats.
 
TRAM d’Alacant recorda a tots els usuaris que es pot obtindre més informació en el telèfon 900 72 04 72 i en la web www.tramalicante.es
 

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...