Data
01 de March de 2020

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia atenen 145.000 crides a l’any

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors

Horaris, tarifes i itineraris van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre el passat any 144.359 peticions d’informació, repartides en 63.850 crides al número 900 46 10 46 i les 80.509 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.

En el servici telefònic, març (7.010), setembre (6.268) i juliol (5.912) van ser els mesos de 2019 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar. En quart lloc se situa desembre (5.725) i en quint octubre (5.659).

Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, tarifes, objectes perduts i itineraris. La resta representa qüestions diverses com els servicis especials del futbol i de fira o el detall de quins dies són blaus, verds o rojos en el metro i el tramvia o, en el cas específic del metro, violetes, i en el del tramvia, anyil, per a la circulació.

L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la
informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.

Interfonos

La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre el passat any 80.509 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.

Els mesos de major demanda en els interfonos són juliol (7.366), abril (7.262), desembre (7.057), març (7.009), setembre (6.874) i maig (6.582).

En els motius de les crides en els interfonos, predomina la petició d’informació general (horaris, tarifes, itineraris…), seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.

 

Notícies relacionades

13 - 02 - 2024

El Consell autoritza un conveni d’FGV amb l’Ajuntament de Rafelbunyol per a aplicar descomptes en Metrovalencia a majors i persones amb discapacitat

Les persones majors de 65 anys i les persones amb discapacitat igual o superior al 64% obtindran una reducció de...
06 - 02 - 2024

El Consell autoritza un conveni d’FGV amb l’Ajuntament de Foios per a aplicar descomptes en Metrovalencia a majors i persones amb discapacitat

Les persones majors de 65 anys i les persones amb discapacitat igual o superior al 64% obtindran una reducció de...
05 - 02 - 2024

FGV envia cartes informatives als ajuntaments de la xarxa de Metrovalencia de la possibilitat de subscriure convenis per a activar polítiques socials en el transport

L'empresa pública ha posat en coneixement dels municipis els títols de transport més beneficiosos segons cada col·lectiu L'acord pot afectar...