Data
01 de March de 2020

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia atenen 145.000 crides a l’any

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors

Horaris, tarifes i itineraris van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre el passat any 144.359 peticions d’informació, repartides en 63.850 crides al número 900 46 10 46 i les 80.509 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.

En el servici telefònic, març (7.010), setembre (6.268) i juliol (5.912) van ser els mesos de 2019 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar. En quart lloc se situa desembre (5.725) i en quint octubre (5.659).

Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, tarifes, objectes perduts i itineraris. La resta representa qüestions diverses com els servicis especials del futbol i de fira o el detall de quins dies són blaus, verds o rojos en el metro i el tramvia o, en el cas específic del metro, violetes, i en el del tramvia, anyil, per a la circulació.

L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la
informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.

Interfonos

La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre el passat any 80.509 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.

Els mesos de major demanda en els interfonos són juliol (7.366), abril (7.262), desembre (7.057), març (7.009), setembre (6.874) i maig (6.582).

En els motius de les crides en els interfonos, predomina la petició d’informació general (horaris, tarifes, itineraris…), seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.

 

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...