Data
13 de February de 2018

Els Centres d’Atenció al Client de Metrovalencia reben una mitjana de mil visites al dia

De les 369.739 consultes personalitzades produïdes en 2017, l’oficina de Xàtiva va reunir 124.624, el 34%
 
Setembre, octubre i març van ser els mesos de més intensitat i tarifes, horaris i itineraris les qüestions més requerides

Els Centres d’Atenció al Client de Metrovalencia van acollir durant el passat any 369.739 visites d’usuaris, la qual cosa suposa una mitja superior a les mil atencions al dia. La xifra suposa un augment del 1,92 % en relació a 2016, que va ser de 362.759 consultes. En l’històric anual acumulat, 2017 ha sigut l’exercici amb major volum de presència per part d’usuaris que es van personar per a demanar algun tipus d’atenció informativa o requeriment.
 
Els usuaris de Metrovalencia poden realitzar preguntes i gestions de manera personal amb presència física en qualsevol dels Centres d’Atenció al Client (CAC) que FGV té habilitats: el de Xàtiva, que es va obrir en 1998 coincidint amb la posada en servici de l’estació; el de Benimaclet, en servici des de 2001; Colón, des de 2007; i Aeroport, en 2008.
 
Setembre va ser el mes en què es va registrar un nombre més gran de visites als Centres d’Atenció al Client amb 41.433. Cal assenyalar que en este mes molts dels clients renoven els carnets temporals o tramiten pèrdues i nous abonaments. Octubre va ser el segon mes en nombre de consultes (35.407) i març va ser el tercer, amb 34.920. Es tracta d’un període en què la xarxa experimenta un important increment de viatgers, a causa de la celebració de les Falles.
 
Els centres que acullen més visites són, per magnituds, l’estació de Xàtiva, que concentra el 34 % per cent del global, amb 124.611 visites. En segona posició figura el CAC d’Aeroport, amb 113.293 visites ateses. Li seguixen el de Benimaclet, amb 57.344 i el de Colón, amb 49.292.
 
Motius de les visites
 
Els centres reben a clients que necessiten informació impresa, com a plans de la xarxa, etc., però també als que tramiten les targetes personalitzades mensuals, anuals o de Gent Major, Famílies Nombroses i de Mobilitat. El passat any l’atenció presencial es va centrar en qüestions relacionades amb les tarifes i peatge, horaris, itineraris, reclamacions i objectes perduts.
 
Els motius de les visites varien notablement en el CAC d’Aeroport, a causa del seu singular ubicació. En este cas, la informació se centra en la localització d’hotels i en els itineraris d’interés turístic. Moltes d’estes visites s’atenen en anglés, italià i francés.
 
Espai del Client
 
El Centre d’Atenció del Client de Colón va passar al desembre del passat any a convertir-se en el primer Espai del Client de la xarxa, recinte que sintetitza i avança el nou concepte d’oficines d’atenció al client que FGV comença a posar en marxa en diverses instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.
 
Lloc d’interrelació entre client i empresa, atés per personal específic, i una àrea on es puguen usar els servicis que s’oferixen, el disseny de l’espai seguix els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d’Accessibilitat de FGV.
 
El nou Espai del Client, a més de les tasques que es realitzen en la resta de Centres d’Atenció, està orientat a la relació amb l’empresa (per exemple, hi ha habilitada una zona de reunions) i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per a pastilles o portàtils.
 

Notícies relacionades

07 - 10 - 2024

Metrovalencia oferirà servici nocturn el dimarts 8 per a facilitar la mobilitat en la vespra del 9 d’Octubre

FGV reforçarà les circulacions després de l'espectacle pirotècnic que es dispararà en la zona del pont de Montolivet a mitjanit...
04 - 10 - 2024

FGV facilita l’accés a les activitats programades a València i Alacant amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre

Metrovalencia i TRAM d’Alacant permeten accedir en transport públic a les propostes festives organitzades per la Generalitat La programació d'actes...
19 - 09 - 2024

Martínez Mus destaca que la implantació de Navilens en tota la xarxa de Metrovalencia representa un avanç cap a un servici més accessible per a totes les persones

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha explicat que s'han instal·lat uns 3.000 codis en 217 estacions i...