Data
12 de June de 2018

FGV finalitza les obres de millora en els tallers de València Sud i Machado

S’han instal·lat noves trapes i passarel·les que permeten ampliar les zones de treball dedicades al manteniment de trens
 
El pressupost destinat a estos treballs que van començar el passat mes d’agost ha sigut de 627.139,55 euros, IVA inclòs

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha finalitzat les obres de millora i ampliació dels tallers de València Sud i Machado de Metrovalencia.
 
Els treballs, que van començar a l’agost de 2017, han comptat amb un pressupost de 627.139,55 euros, IVA inclòs.
 
Esta actuació s’emmarca dins dels treballs de millora previstos en els tallers que desenrotlla l’empresa pública i s’ha realitzat amb l’objectiu d’incrementar la productivitat d’estes instal·lacions, dedicades al manteniment del material mòbil de les línies de metre.
 
Com a part d’esta intervenció en estos tallers s’han adaptat les trapes, les passarel·les i les proteccions col·lectives, i s’han ampliat les naus i instal·lacions, habilitant noves zones de treball. 
 
Amb el condicionament de l’espai físic dels tallers es poden realitzar les revisions de cicle llarg i de cicle curt, reassignant a cada taller una sèrie d’operacions, per a les quals ha sigut necessari adaptar les vies de manteniment i les seues instal·lacions a les noves operacions i a la longitud dels trens de cinc cotxes.
 
La millora permet que en el cas de València Sud ja es puga realitzar el manteniment dels trens de la sèrie 4300 de cinc cotxes, que fins a la data únicament eren tractats en Machado.
 
 
Els tallers de Machado compten amb una superfície coberta de 12.000 m2 i es van posar en servici en 1994, mentres que València Sud està en servici des de principis dels anys 90. Actualment, es desenrotllen labors de reparació i manteniment de les unitats 4300 que donen servici a les diferents línies de metro.

Notícies relacionades

29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...
24 - 12 - 2024

El tram Paterna-Llíria de la Línia 2 de Metrovalencia s’incorpora a la resta de línies de metro i tramvia en servici

S'obri al públic també el nou baixador de Font del Barranc, situat en el Polígon industrial Fuente del Jarro Amb...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...