Data
16 de March de 2017

FGV incorpora 48 nous agents d’estacions per a reforçar el servici d’atenció al client durant Falles

Els empleats temporals prestaren servici fins al 20 de març per a atindré la major afluència d’usuaris
 
Realitzaran labors d’informació i atenció als viatgers en estacions, vestíbuls i trens de la xarxa de València
 
Metrovalencia distribuïx 25.000 tríptics en castellà, valencià i anglés amb recomanacions per als usuaris
 
Els xarxes socials se sumixen a la informació dels Centres d’Atenció al Client, Punt del Client, www.metrovalencia.es i el telèfon gratuït 900 46 10 46

Els 48 agents d’estació contractats de manera temporal per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) per a prestar servici del 10 al 20 de març en els instal·lacions de Metrovalencia estan desenrotllant ja els seues funcions després d’incorporar-se als seus llocs de treball, després de rebre els indicacions del personal de l’empresa que els ha informat sobre els particularitats dels espades a realitzar.  
 
Amb estigues contractacions temporals, realitzades amb motiu dels Falles de 2017, FGV reforça el servici d’atenció al client que presta davant de la major afluència d’usuaris prevista en els estacions de metro i paradónes de tramvia.
 
En torns de matí, vesprada o nit, els 48 contractats, realitzen labors d’informació i atenció al client en estacions, vestíbuls de trens, tant en els servicis ordinaris com extraordinaris que l’empresa pública programa per als Falles en els dies assenyalats.
 
Metrovalencia oferirà del 15 al 20 de març servici nocturn de metro i tramvia, per la qual cosa reforça la presència del personal d’estacions, principalment en aquelles que registren major afluència de viatgers.
 
Mes de 300 sol·licituds presentades
 
Els 48 nous empleats han sigut seleccionats entre prop de 300 sol·licituds, després de superar un procés de selecció en què s’ha valorat el seu currículum i la seua capacitació per a exercir este tipus de labors d’atenció al públic.
 
Com a requisits s’establia en la convocatòria la necessitat de ser espanyol o membre de la Va unir Europea, estranger amb residència legal a Espanya o d’estats a què s’aplique la lliure circulació de treballadors; ser major d’edat; nivell acadèmic d’ESO, Graduat Escolar o homologació estrangera; posseir el certificat de coneixements orals de valencià i del nivell B1 d’anglés (a mes és tindran en compte major nivells i altres idiomes); tindre l’aptitud psicofísica adequada per a l’exercici dels espades assignades; no haver sigut treballador de FGV acomiadat per motiu disciplinari i estar en situació legal de desocupació total o autorització de compatibilitat per a exercir el lloc oferit.
 
25.000 tríptics
 
D’altra banda, Metrovalencia ha editat 25.000 fullets informatius per a repartir en centres d’informació turística, estacions, Centres d’Atenció al Client i Punts del Client de FGV durant els Falles, a fi d’oferir una guia útil per als centenars de milers de valencians i visitants que és desplacen fins a la capital per a disfrutar d’uns dies d’oci en unixes dates tan assenyalades.
 
El departament de Clients i Accessibilitat de Metrovalencia ha editat un tríptic, en castellà, valencià i anglés, en el que s’arrepleguen una sèrie de recomanacions als clients per al correcte ús dels seues instal·lacions i unitats en unixes jornades en què el metro i tramvia s’erigixen com el mitjà de transport idoni per a desplaçar-se.
 
El fullet facilita un pla de la xarxa de metro i tramvia i un altre amb la situació dels falles de la Secció Especial perquè l’usuari sàpia de manera precisa a quina estació o parada ha de dirigir-se per a disfrutar dels monuments fallers de la manera mes ràpida i còmoda possible.
 
A mes, el fullet incorpora un llistat dels principals actes fallers i els estacions recomanades per a acudir a ells, a banda dels esmentades recomanacions per a fer l’estada en els instal·lacions de Metrovalencia mes agradable i còmoda. Entre elles, se’ls recorda que la targeta intel·ligent Móbilis és recarregable, és destaquen els avantatges de la targeta portamonedes TuiN, li’ls informa sobre els distints títols disponibles, se’ls recomana que no descuiden els seus objectes personals i que és complisquen els normes bàsiques de transport (conservar el bitllet fins a finalitzar el trajecte, seguir els indicacions del personal del FGV, etcètera)
 
Per a qualsevol consulta, els clients de Metrovalencia poden acudir als Centres d’Atenció al Client o els Punt del Client de Metrovalencia. Els dits centres és troben en els estacions de Xàtiva, Túria, Colón, Benimaclet, Aeroport, Empalme, Alboraya-Palmaret, Àngel Guimerà, Amistat-Casa de Salud, Mislata, Torrent Avinguda i Marítim-Serrería. També poden cridar al telèfon 900 461 046 o consultar la informació en la pàgina web (www.metrovalencia.es). A mes, la comunicació és pot establir a través dels xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).
 
Per la seua banda, els set Punt del Client (Empalme, Alboraya-Palmaret. Àngel Guimarà, Amistat-Casa de Salud, Mislata, Torrent Avinguda i Marítim-Serrería) també estaran oberts en els seus horaris habituals, encara que realitzaran mes la funció d’embena de títols de transports per a agilitzar la compra de bitllets en unixes jornades en què és concentraren nombrosos clients no habituats als màquines expenedores automàtiques.

Notícies relacionades

19 - 07 - 2024

Metrovalencia reforça el servici nocturn del dissabte per a facilitar la mobilitat en el piromusical de la Gran Fira de València

Les línies 5 i 7 del metro augmentaran les seues circulacions entre les 23 hores i la 1 de la...
16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...