Data
09 de March de 2018

FGV incorpora 54 nous agents d’estacions per a reforçar el servici d’atenció al client durant Falles

Els empleats temporals exerciran les seues funcions fins al 20 de març per a atendre la major afluència d’usuaris
 
Seleccionats de la Borsa de Treball, realitzaran labors d’informació i atenció als viatgers en estacions i vestíbuls

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha incorporat, contractats de manera temporal, a 54 agents d’estació per a prestar servici fins al 20 de març en les instal·lacions de Metrovalencia.
 
Este personal ha sigut seleccionat de la Borsa de Treball d’Atenció al Client de l’empresa pública, després de superar les proves competencials pertinents. dels 54 nous treballadors, 16 aniran destinats a les línies 4, 6 i 8 de tramvia; 18 a les del metro 1 i 2; i els 20 restants, a les línies de metro 3, 5, 7 i 9.
 
Els 54 agents d’estacions s’incorporaran immediatament als seus llocs de treball, una vegada conclòs el curs de formació en què li’ls informa sobre les particularitats de les tasques a realitzar en estos dies. 
 
Amb estes contractacions temporals, FGV reforça el servici d’atenció al client que presta, davant de la major afluència d’usuaris prevista en les estacions de metro i en les parades de tramvia.
 
En torns de matí, vesprada o nit, els 54 contractats, realitzen labors d’informació i atenció al client en estacions i vestíbuls, tant en els servicis ordinaris com extraordinaris que l’empresa pública programa per a les Falles en els dies assenyalats.
 
Metrovalencia oferirà del 15 al 20 de març servici nocturn de metro i tramvia, per la qual cosa reforça la presència del personal d’estacions, principalment en aquelles que registren major afluència de viatgers.
 

Notícies relacionades

16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...