Data
17 de March de 2023

FGV ofereix 7,4 milions de places en Metrovalencia en els nou dies de serveis especials previstos per a Falles

  • FGV posa en circulació 2.634 serveis especials i 14.586 ordinaris els dies 4, 5, 11, 12, 15, 16, 17, 18, 19 i matinada del 20 de març
  • Els 17.220 metros i tramvies en circulació recorreran més d’1 milió de quilòmetres durant aquestes jornades festives

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ofereix 7.476.692 places de metro i tramvia amb motiu de les Falles 2023 amb el servei de Metrovalencia, en els dos caps de setmana previs a les festes, el 4 i 5, i l’11 i 12 de març, més els dies principals,15, 16, 17, 18, 19 i matinada del 20 de març.

Aquests serveis especials suposen un gran esforç tècnic i humà per a l’empresa pública i se sumen a les circulacions habituals que ofereix Metrovalencia. L’objectiu de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va orientat a garantir el desplaçament de totes aquelles persones usuàries que vulguen participar en els actes festius de les Falles.

D’aquesta manera, Metrovalencia oferta 2.634 serveis especials, a més dels ordinaris (que suposen 14.586 en el còmput de les nou jornades citades), cosa que significa 17.220 metros i tramvies des dels citats caps de setmana previs a les Falles fins a la cremà del dia 19 i matinada del dia 20.

En els principals nou dies festius, els metros i tramvies posats en circulació per Metrovalencia recorreran 1.013.771 quilòmetres l’equivalent a 25,3 voltes al món, entre els 978.500 km dels serveis ordinaris i els 35.271 km dels serveis especials.

Les freqüències variaran en funció del dia, franja horària i destí, per la qual cosa es recomana als usuaris que s’informen del pas dels trens en la pàgina web de Metrovalencia (www.metrovalencia.es), en el telèfon gratuït 900 461 046 o en les pròpies estacions. A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv), twitter (@metrovalencia) i l’app oficial de Metrovalencia.

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...