Data
21 de June de 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

Comité de Clientes Metrovalencia
  • El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals
  • En la reunió s’ha tractat la continuïtat dels avantatges per a promocionar l’ús del transport públic i qüestions relatives a accessibilitat

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha celebrat la reunió del Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a fer balanç del servici que es presta de manera habitual i presentar noves actuacions i iniciatives.

La reunió ha comptat amb la presència del director gerent d’FGV, Alfonso Novo, i de diferents entitats i persones usuàries habituals dels servicis de metro i tramvia.

En la primera part de la reunió s’han analitzat els resultats de les enquestes de l’Índex de Satisfacció del Client (ISC), elaborades en Metrovalencia. Estos estudis permeten conéixer l’opinió dels usuaris i la seua valoració, que en 2023 va aconseguir 8,16 punts sobre deu.

Un dels principals aspectes abordats ha sigut la pròrroga d’altres sis mesos del descompte del 50% en els bons, abonaments i títols multiviatge en el transport públic autonòmic i l’ampliació de la validesa de l’Abonament Jove Gratuït, en este cas fins al pròxim 31 de desembre.

En la mateixa reunió, i com a part de les accions que desenvolupa l’empresa per a millorar les condicions d’accessibilitat del servici, s’ha anunciat que s’ha completat la instal·lació del sistema Navilens per a persones amb discapacitat.

Al seu torn, com a part de l’orde del dia es va anunciar que al llarg d’enguany l’empresa pública celebrarà amb diferents iniciatives el 30 aniversari del tramvia de València, en servici des del 21 de maig de 1994.

A la reunió van assistir Amics de la Gent Major; AVACU; Universitat de València-Estudi General; Creu Roja; Plataforma del Voluntariat; CERMI; Associació de Comerciants del Centre Històric de València; i l’Associació Valenciana de Mestresses de Casa i Consumidors Tyrius, juntament amb tres usuaris habituals de Metrovalencia.

Com funciona el Comité

En estes sessions de treball participen usuaris habituals i representants de diferents entitats de València i Alacant per a analitzar i debatre sobre qüestions del servici de transport ferroviari que oferix FGV.

El Comité de Participació de Clients està format per un màxim de 15 membres i funciona com a grup de treball, assessorament i debat on, amb un orde del dia previ, es promou una interacció entre empresa i clients per a tindre major compromís i complicitat.

Per part d’FGV, els temes a proposar s’extrauen del conjunt de reclamacions i suggeriments que es gestionen en l’empresa, els citats informes de satisfacció del client, les enquestes i sondejos demoscópics, o aquells temes que, dins dels objectius i accions de l’empresa, interessa exposar a debat.

Notícies relacionades

16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...