Informació de contacte

Espais, Centres, y Punts del Client

Serveis disponibles

 

Metrovalencia compta amb una xarxa d’Espais, Centres d’Atenció al Client i Punts del Client que presten, entre altres, els serveis següents:

  • Informació al client: horaris, tarifes, itineraris i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés.
  • Gestió de carnets propis: altes, duplicats, restauració, renovació, reactivació de família numerosa/monoparental i Família Educadora.
  • Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
  • Gestió i cobrament de suplements.
  • Gestió d’objectes perduts.
  • Justificants en cas de retard de trens.
  • Consultes sobre targetes sense contacte.

A més només en Espais i CAC

  • Gestió de documentació:
    • Sol·licituds d’arrelament.
    • Factures i justificants de pagament de títols de transport.
    • Justificant de viatges realitzats amb TSC.
    • Declaració de sinistre amb danys personals a clients.
    • Sol·licitud de modificació o accés de dades personals de clients (únicament en l’Espai de Colón). .

Horaris dels Espais del Client

Colón

  • Situat en l’entresòl de l’estació, junt amb la Sala Lametro.
  • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
    • Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
    • Del 06/07 al 31/08: de 7.00 a 21.30 h. de dilluns a divendres.
    • Dissabtes, diumenges i festius: tancat

Xátiva

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada junt Estació del Nord.
  • Obert en el següent horari:
    • De dilluns a divendres: de 7:00 a 21:30 h.
    • Dissabtes, diumenges i festius (excepte 25/12 i 01/01) : de 10:00 a 13:50 h i de 16:00 a 19:50 h.

Horaris dels Centres d’Atenció al Client

Aeroport

  • Situat en la terminal d’arribades de l’Aeroport de Manises, Porta 1.
  • Obert tots els dies de l’any, inclosos diumenges i festius, de 07:15 a 22:00 hores (excepte 25 desembre i 1 gener pel matí).

Benimaclet

  • Situat en el vestíbul principal de l’estació, entrada per C/ Vicente Zaragozá.
  • Obert de dilluns a divendres en el següent horari:
    • Del 01/01 al 30/06 (menys Setmana Santa i Pasqua) i del 01/09 al 31/12: de 7:00 a 21:30 h.
    • Del 06/07 al 31/08: tancat.
  • Tancat els dissabtes, diumenges i festius.

 

Horaris dels Punts del Client

  • Situats en les taquilles de les següents estacions i amb este horari d’obertura excepte situacions d’incidència o necessitats de servei:
Horari d’obertura
Dilluns a divendres Dissabtes i festius
Empalme De 8:00 a 20:00h De 8:00 a 20:00h
Torrent Av *, ** De 8:00 a 20:00h Tancat
Marítim-Serrería *, ** De 8:00 a 20:00h
Tancat
Àngel Guimerà * De 8:00 a 20:00h Tancat
Mislata * De 8:00 a 20:00h Tancat
Amistat *, ** De 8:00 a 20:00h
Tancat

** Oberts fins al 31 de Maig del 2021 els Punts del Client d’Amistat, Marítim-Serrerría i Torrent Av.

* S’exceptuen els següents períodes, on els Punts del Client assenyalats estaran tancats:

De l’1 al 6 de gener del 2021
De l’1 al 12 d’abril de 2021
De l’1 de juliol al 12 de setembre de 2021
Del 9 al 13 d’octubre de 2021
Del 4 al 8 de Desembre de 2021
Del 24 al 31 de desembre de 2021
De l’1 al 6 de gener de 2022