Data
30 de June de 2022

La Generalitat estendrà l’horari habitual de Metrovalencia durant tot el dia fins a finals de juliol

Reunion Consellera y Directora Gerente de FGV
  • Els serveis habituals del metre en les jornades laborables i cap de setmana s’allargaran fins al pròxim 24 de juliol
  • A partir del dia 25 començarà la segona fase de les obres de manteniment i millora de via en les Línies 1, 2 i 3

La Generalitat Valenciana, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), estendrà fins al pròxim 24 de juliol els serveis habituals que es presten en les jornades laborables i de cap de setmana en les diferents línies de metro de la xarxa de Metrovalencia per a afavorir la mobilitat a València i la seua àrea metropolitana.

Aquesta decisió permet millorar el servei que s’ha prestat en els últims anys al juliol. En 2018 el servei que es va planificar per a aquest mes era l’intermedi, el corresponent als dissabtes. En 2019 es van programar circulacions com a dissabtes, però amb reforços als matins i migdies. En 2020 els trens tenien horaris de dies laborables solo fins a les 15 hores, quan passaven a freqüències de dissabtes. En 2021, el metro ja va funcionar com a dies laborables durant la primera quinzena.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha mantingut una reunió amb la directora gerent d’FGV, Anaïs Menguzzato per a analitzar el servei que prestarà l’empresa pública a València i l’Àrea Metropolitana.

Sobre el servei, la consellera ha explicat que, “any rere any, Metrovalencia ha apostat per iro millorant el servei amb la finalitat de potenciar la mobilitat sostenible en un mes en què continua havent-hi una demanda important, tant de persones treballadores, com de visitants”.

A partir del dilluns 25 de juliol començarà l’horari d’estiu, coincidint amb la segona fase de les obres de manteniment i millora de via en les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia. Aquestes obres han sigut planificades per a l’estiu per a causar les menors molèsties entre persones usuàries, veïns i veïnes de les localitats en què es vagen a produir els treballs.

Els nous horaris es podran consultar en les estacions de la xarxa de Metrovalencia, en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia, facebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...