Data
26 de February de 2018

La web de Metrovalencia va rebre l’any passat més de 2,5 milions de visites dels internautes

El planificador, els  horaris i la informació de les línies van ser les consultes més freqüents de les 7,7 milions de pàgines carregades
 
Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 17.872 i els fans de Facebook fins a 6.117

El portal de Metrovalencia va rebre 2.589.549 visites durant l’any passat, la qual cosa suposa una mitja diària de 7.094 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es de cada internauta va ser de 2 minuts i 39 segons i es van visitar un total de 7.744.338 pàgines.
 
La pàgina web de Metrovalencia va entrar en servici l’any 2003. En 2008 va experimentar una transformació en la seua presentació i continguts. En 2015 es va incorporar una nova utilitat, la recarrega per Internet, en euros, de la targeta portamonedes TuiN i de la resta de títols de transport, a excepció del bitllet senzill, anada i tornada i els que s’hagen de justificar per part d’algun col·lectiu. Tot això ha suposat una major comoditat per a l’usuari, a l’hora d’adquirir els seus títols de transport.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la de planificador de trajectes, seguida de la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits per Metrovalencia i la informació de les diferents línies de metro i tramvia, els horaris per parades i les tarifes.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de setembre, seguit de novembre i octubre. El dia de major activitat del portal va ser l’11 de setembre, amb 22.516 entrades.
 
La pàgina web de Metrovalencia va rebre visites des de 169 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 92,64 per cent del total, 2.398.882, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Itàlia, amb 30.366 visites. Li seguix el Regne Unit, amb 26.562; Alemanya, amb 18.801; Holanda, amb 15.634; França, amb 14.950; Estats Units, amb 12.041; Bèlgica, amb 8.009; Polònia, amb 5.489 i Romania, amb 5.470 entrades.
 
D’entre eixos 169 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com a Argentina, Japó, Panamà, Sud-àfrica, Bulgària, Sèrbia, El Marroc, Taiwan o República Dominicana.
 
Canvi en els dispositius
 
Quant als dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, prosseguix l’avanç dels sistemes mòbils, encara que l’ordinador d’escriptori continua exercint el lideratge. En 2017 el dispositiu fix per excel·lència, l’ordinador, va encapçalar les entrades a la web, amb 1.259.461 sessions, enfront de les 1.166.955 del telèfon mòbil i les 163.133 de la tablet. L’hegemonia ja no està tan clara, però la tendència al canvi, sí.
 
Xarxes socials

 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, Metrovalencia va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2010 es va escometre la primera fase del projecte, amb la incorporació al canal de Twitter i a l’octubre de 2011 es va publicar el perfil de Facebook.
 
A través d’estos servicis s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa, i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2017 es van elevar a 17.872, amb 2.253 tweets emesos.
 
En Facebook, els seguidors en la mateixa data es van xifrar en 6.117, i en el top de publicacions van destacar els vídeos d’opinió de les visites al Taller d’Història Ferroviària de Torrent, el Pla d’Accessibilitat Universal de FGV, el Dia Internacional del Càncer Infantil, l’oferta de treball per a Falles, la Setmana Europea de la Mobilitat i la primera visita guiada al Taller d’Història ferroviària.
 
Els usuaris que ho desitgen poden seguir a Metrovalencia en Twitter a través del compte @metrovalencia i en Facebook  http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv.

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...