Data
02 de January de 2017

La web del TRAM d’Alacant va rebre l’any passat més de 550.000 visites dels internautes

Els horaris, el planificador i la informació de les Línies van ser les consultes més freqüents de les 2 milions de pàgines carregades
 
El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es va ser de 3 minuts i 17 segons  i es va demanar informació des de 139 països
 
Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 1.866, amb 778 tweets emesos

El portal del TRAM Metropolità d’Alacant va rebre 557.760 visites durant l´any passat, la qual cosa suposa una mitja diària de 1.523 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.tramalicante.es de cada internauta va ser de 3 minuts i 11 segons i es van visitar un total de 2.037.764 pàgines. La pàgina web del TRAM d’Alacant va entrar en servici l’any 2012.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits pel TRAM d’Alacant. Li van seguir el planificador de trajectes, la informació de les diferents línies de tren i tramvia, les tarifes i l’accés a la zona d’usuari “El meu TRAM”.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de juny, en especial durant les festes de Fogueres. Després es va situar abril, maig i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 23 de juny, amb 3.544 entrades.
 
La pàgina web del TRAM d’Alacant va rebre visites des de 139 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 86,24% del total, 481.035, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Regne Unit amb 25.047 visites. Li seguixen; Rússia amb 4.516; Holanda amb 4.116; Alemanya amb 3.939; França amb 3.932; Bèlgica amb 2.920; Polònia amb 2.729; Noruega amb 2.415 i Suècia amb 2.403.
 
D’entre eixos 139 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Algeria, Slovakia, Estoniana, Kenya, Hondures, Qatar, Egipte o Tunis.
 
 
Canvi en els dispositius
 
L’ordinador continua sent el dispositiu d’interacció amb major afluència, però cada vegada amb menor avantatge, ja que va obtindre 277.710 entrades enfront de les 220.847 del telèfon mòbil i les 59.203 de la pastilla. L’hegemonia està clara, però la tendència al canvi a favor dels dispositius mòbils, també.
 
Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, TRAM d’Alacant va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. A través d’este servici s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2016 es van elevar a 1.866, amb 778 tweets emesos. Els usuaris que ho desitgen poden seguir a TRAM d’Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante
 

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...