Data
29 de July de 2023

Metrovalencia aplica del 31 de juliol al 31 d’agost l’horari d’estiu

  • En aquest període s’utilitza l’horari intermedi de dilluns a dissabte i es manté el servei nocturn de caps de setmana i vespres de festius
  • FGV recorda que durant el mes d’agost continuen les obres de renovació de via pel que el tram Torrent-Castelló i l’estació Torrent Avinguda estan fora de servei

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), aplica del 31 de juliol al 31 d’agost l’horari d’estiu, equivalent a l’horari intermedi que s’aplica els dissabtes durant la resta de l’any.

Respecte al servei nocturn de divendres, dissabtes i vespres de festius es manté com la resta de l’any durant aquest període.

En les línies tramviàries ja es presta des de mitjan juny el servei habitual no lectiu, pel fet que ja no s’imparteixen classes en els centres educatius i universitaris.

L’objectiu que es persegueix amb aquesta mesura és adaptar l’oferta a la demanda que amb motiu de les vacances estivals disminueix respecte a altres mesos de l’any.

Obres de renovació

Des d’FGV es recorda que des de dilluns passat 3 de juliol i fins al 31 d’agost, es realitzen les obres de renovació de via que afecten el tram Torrent-Castelló de la Línia 1 de Metrovalencia, per la qual cosa en aquest període s’oferirà servei alternatiu d’autobús en la zona afectada.

A més des del 30 de juliol fins al 31 d’agost l’estació de Torrent Avinguda, de les Línies 2 i 7, tanca per motiu d’aquestes obres.

El servei d’autobús alternatiu, programat fins al pròxim 31 d’agost, compta amb cinc rutes diferents que comuniquen Torrent i Picassent; Torrent i Alginet; Torrent, L’Alcudia i Carlet; Torrent, Alberic i Castelló; i Picassent, Alginet, Carlet, l’Alcudia, Alberic i Castelló.

Les freqüències de pas dels autobusos són les mateixes que les del servei habitual de Metrovalencia fins a Castelló, cada 45 minuts de dilluns a divendres; 40 minuts els dissabtes i 60 minuts diumenges i festius.

Els horaris es poden consultar en les estacions de la xarxa de Metrovalencia, en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46 i en l’app oficial de Metrovalencia.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...