Data
09 de February de 2018

Metrovalencia celebra la primera reunió del seu  Comité de Participació de Clients

En este grup de treball participen entitats i clients i en breu es constituirà el del TRAM d’Alacant 


Esta primera trobada ha tingut com a tema les mesures proposades per FGV per a millorar l’accessibilitat del servici de transport

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha celebrat la primera reunió del seu Comité de Participació de Clients de Metrovalencia, en el que participen viatgers habituals i representants de diferents entitats relacionades amb el servici de metro i tramvia de València i la seua àrea metropolitana. 

Amb esta iniciativa, que pròximament es constituirà a Alacant, l’empresa pública pretén atendre les propostes i inquietuds dels usuaris, fomentar la seua participació i intercanvi d’opinions i comptar amb el seu punt de vista en la presa de decisions i en la definició de la seua estratègia de servici.
 
La primera reunió d’este Comité, que s’ha celebrat en l’Espai del Client de Colom amb la presència del director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu, ha servit per a presentar el contingut del Pla d’Accessibilitat Universal de FGV 2017-2023. Després de la seua presentació s’ha obert un torn de debat i consultes amb els assistents.
 
FGV espera que les entitats representades puguen ajudar amb les seues aportacions a tindre una visió més pròxima de la imatge i servici que presta l’empresa pública i plantejar, al seu torn, noves accions de millora.
 
La composició del Comité està obert a entitats que participaran en funció del contingut o l’orde del dia. En esta ocasió, els participants en esta reunió han segut: Federació d’Associacions de Veïns de València; Creu Roja; Associació de Comerciants del Centre Històric València; Federació d’Associacions de Ciudadados Majors de la Comunitat Valenciana; CERMI; ONCE; COCEMFE-Comunitat Valenciana; Unió de Consumidors; Plataforma del Voluntariat; Universitat Politècnica de València; Universitat de València; i quatre clients habituals de Metrovalencia.
 
Com funciona el comité
 
El Comité de Participació de Clients està format per un màxim de 15 membres i funciona a manera de grup de treball on, amb un orde del dia previ, es promou una interacció entre empresa i clients per a tindre major compromís i complicitat. L’objectiu és realitzar una reunió temàtica, com a mínim, una vegada cada sis mesos.
 
Les entitats que integren el Comité de Participació de Clients són representants d’associacions i entitats públiques, així com membres designats per les diferents universitats públiques. A més, participen en cada taula almenys quatre clients que viatgen ben sovint de metro i tramvia, que són invitats per a conéixer les seues aportacions, queixes i suggeriments. 
 
Per part de FGV, els temes a proposar s’extrauen del conjunt de reclamacions que es gestionen en l’empresa, els informes de satisfacció del client i les enquestes i sondejos demoscópicos, o aquells temes que, per política d’empresa, interessa exposar a debat.

Notícies relacionades

13 - 06 - 2024

El Col·legi Sector Aeri de València tanca el programa de visites educatives a Metrovalencia previstes en este curs escolar

Alumnes i professors han recorregut els tallers i els trens que presten servici en la xarxa de metro Els 25...
17 - 04 - 2024

Metrovalencia obri les instal·lacions de València Sud al Col·legi Sant Joan de Ribera de Burjassot

L'activitat Metroescola pretén acostar als escolars el funcionament de la xarxa i els beneficis de l'ús del transport públic Alumnes...
16 - 04 - 2024

Metrovalencia acull una exposició contra la violència infantil en l’estació de Mislata

‘Recordes com et maltractaren?’, organitzada per l'Associació Quera, forma part de les activitats de Línia 0 d'FGV L'exhibició fotogràfica s'inaugura...