Data
03 de March de 2016

Metrovalencia i EMT oferiran 7,5 milions de places i servici ininterromput entre el 15 i el 19 de març

L’ampliació de l’horari serà fins a l’inici de les circulacions del diumenge 20 al preveure’s desplaçaments durant tota la nit

El servici nocturn entre els dies 15 i 19 de març es programa segons els dies, franges horàries i destins

Els dos caps de setmana previs a les principals jornades festives hi haurà reforços per a les mascletades i els dissabtes trens fins a les 2 hores de la matinada

Metrovalencia i EMT oferiran als seus usuaris 7,5 milions de places de transport públic amb metro, tramvia i autobús perquè els valencians i els milers de turistes que visitaran la ciutat en estos dies puguen desplaçar-se amb comoditat durant els principals dies de Falles, del 15 al 19 de març, i de manera ininterrompuda

Esta dada ha sigut exposat hui pel director gerent de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) , Ángel García de la Bandera, i el gerent d’EMT, Josep Enric García Alemany, els que, junt amb el regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, han oferit per primera vegada una roda de premsa conjunta de les dos empreses públiques de mobilitat urbana per a presentar els servicis especials de les Falles 2016 que, com ha recalcat el responsable de FGV, “somos col•laboradors, no competidores” perquè “nuestro objectiu és afavorir l’ús del transport públic i més en unes dates com les Fallas”.

En el mateix sentit s’han expressat el gerent de l’EMT i el regidor de Mobilitat Sostenible, els que van destacar també que, per primera vegada, “presentamos junts una oferta molt completa i de gran qualitat, que fa visible el treball de col•laboració que ambdós empreses hem iniciat en diferents qüestions comunes”.

García de la Bandera ha agraït la labor i l’esforç dels treballadors de FGV, tant de preparació dels servicis com el que caldrà realitzar per a desenrotllar, i oferir “el millor servici posible”. Així mateix, ha destacat com a novetat dels servicis especials d’enguany que “las circulacions extraordinàries continuaran després de la “Cremá” en la matinada del dia 20 fins a enllaçar amb el servici ordinari del diumenge, atés que el Dia de Sant Josep coincidix enguany en dissabte, per la qual cosa s’intuïx que els desplaçaments no finalitzaran esta vegada amb l’últim acte de les festes si no que es prolongaran durant tota la madrugada”.

En els principals dies de Falles, es posaran en circulació 13.703 metres i tramvies, un 36 per cent més que en jornades ordinàries, dels quals 2.208 correspondran a servicis especials, que permetran freqüències entre de dos minuts i mig i tres minuts en les hores punta en les estacions de major demanda.

Servicis programats per Metrovalencia

L’inici dels servicis de Metrovalencia començarà este cap de setmana de març, dies 5 i 6, amb els reforços per a les mascletades del dissabte i diumenge entre les 12:30 i les 15 hores. Estos servicis es repetiran al cap de setmana següent, els dies 12 i 13.

Les nits dels dissabtes 5 i 12 de març, amb motiu de la mascletà nocturna i l’espectacle pirotècnic nocturn, respectivament, i la celebració de nombroses revetles populars, Metrovalencia prolongarà el servici fins aproximadament les 2 hores de la matinada en totes les seues línies, amb distintes freqüències segons els destins, a consultar pels usuaris.

El reforç més important del servici es produirà els dies centrals de les Falles, enguany del 15 al 20 de març. Es mantindrà el servici ininterromput les 24 hores, amb freqüències que variaran segons el dia, la franja horària i el destí, per la qual cosa s’aconsella consultar els horaris, incrementant-se.

Informació i atenció als clients

Metrovalencia distribuirà fullets informatius des dels Centres d’Atenció al Client i Punts del Client. L’empresa ha editat un tríptic, en castellà, valencià i anglés, en el que s’arrepleguen una sèrie de recomanacions i informació per a acudir als principals actes fallers amb el metre i el tramvia.

Per a qualsevol consulta, els clients poden acudir, personalment, als Centres d’Atenció al Client o els Punt del Client de Metrovalencia. També poden cridar al telèfon 900 461 046 o consultar la informació en la pàgina web de Metrovalencia (www.metrovalencia.es). A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

03 - 07 - 2024

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a OWN València i Airsoft Encounter

Del 4 al 7 se celebra el major festival d'entreteniment digital d'Espanya i del 5 al 7 el Saló Internacional...
27 - 06 - 2024

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a FIMI

El 27 i 28 de juny se celebra el certamen de Moda Infantil La freqüència de pas serà de 30...
25 - 06 - 2024

Metrovalencia va afavorir la mobilitat de més de 150.000 usuaris en la nit de Sant Joan

El tramvia va mobilitzar a 52.493 viatgers en les seues quatre línies i el metro a 101.492 en les seues...