Data
24 de April de 2018

Metrovalencia obri al públic a Xàtiva el seu segon ‘Espai del Client’ per a reforçar la relació entre client i empresa

El local atendrà les necessitats dels viatgers i a més comptarà amb zona wifi, recarrega de mòbils i connexió per a pastilles i portàtils
 
El nou model, lloc ja en marxa en Colón, s’estendrà a la resta de les xarxes de València i al TRAM d’Alacant

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha obert al públic ‘l’Espai del Client’ de l’estació de Xàtiva de Metrovalencia, el segon de la xarxa després del de Colón. Un recinte que sintetitza i continua amb el nou concepte d’oficines d’atenció al client que l’empresa pública ha començat a posar en marxa en diverses instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.
 
El director gerent de FGV, Juan Andrés Sánchez Jordán, qui ha assistit a l’acte junt amb el director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu, hi ha assenyalat que “ ‘l’Espai del Client’ és l’entorn que FGV posa a disposició dels seus clients perquè puguen rebre informació general o de servici, realitzar gestions i consultes, sol·licitar ajuda o resoldre dubtes”.
 
Per tant, ha afegit, és “un lloc d’interrelació entre client i empresa, atés per personal específic, i una àrea on es poden usar els servicis oferits seguint, per descomptat, els criteris sobre accessibilitat universal establits en el Pla d’Accessibilitat de FGV”.
 
En l’Espai del Client es pot obtindre informació d’horaris, títols, tarifes, itineraris, direccions i, en general, qualsevol tipus d’informació d’interés per a l’usuari. A més, també es poden gestionar les targetes personalitzades i les personalitzades integrades amb altres operadors; presentar reclamacions i suggeriments; gestionar els cobraments de suplements i la documentació externa; realitzar les consultes sobre la targeta sense contacte; la gestió d’expedients iniciats a través de l’oficina virtual de FGV (web i APP) i qualsevol altra tramitació o consulta que els clients consideren necessari, inclosa la reclamació d’objectes perduts.
 
A més, el nou ‘Espai del Client’ està orientat per a incrementar la  relació client-empresa i inclús disposa de zona Wi-Fi, zona de descans, la possibilitat de recàrrega del mòbil i connexió per a tauleta tàctil o portàtils.
 
‘L’Espai del Client’ posseïx una nova imatge global i un model i criteris únics d’espai, senyalètica i mobiliari, adaptat als distints locals que s’estendran per la xarxa.
 
En este sentit, el model establit en Colón i Xàtiva s’estendrà a la resta de les xarxes de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant. La seua ubicació concreta pretén comprendre les zones de major presència o desplaçament dels clients, tant a València com a Alacant. Per a això, s’ha simplificat el mapa actual de Centres d’Atenció al Client i Punts del Client de València, tancant o traslladant alguns dels locals, i es crearà una xarxa específica a Alacant que permeta millorar ostensiblement l’atenció i informació presencial al client.
 
Targeta Jove
 
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha començat a comercialitzar la seua nova Targeta Jove. Esta nova targeta personalitzada permet que els jóvens, de fins a 30 anys inclusivament, disfruten d’un 15% de descompte sobre la targeta portamonedes TuiN en Metrovalencia i el bo de 10 viatges en el TRAM d’Alacant.
 
En els casos de les famílies nombroses i monoparentals, el descompte del 15% s’acumularà al del 20% (generals) o el 50% (especials) que disfruten els seus membres.
 

Notícies relacionades

19 - 07 - 2024

Metrovalencia reforça el servici nocturn del dissabte per a facilitar la mobilitat en el piromusical de la Gran Fira de València

Les línies 5 i 7 del metro augmentaran les seues circulacions entre les 23 hores i la 1 de la...
16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...