Data
21 de April de 2017

Metrovalencia oferirà el 23 d’abril servicis mínims del 70% en les aturades parcials convocats en el tramvia

La vaga afectarà la circulació de les línies 4, 6 i 8 de 9 a 13 hores
 
Es recomana consultar els horaris en www.metrovalencia.es, telèfon gratuït 900 46 10 46 i xarxes socials
 
FGV lamenta les molèsties que estes mobilitzacions ocasionen als usuaris

Metrovalencia oferirà uns servicis mínims del 70% durant les aturades convocats diumenge que ve 23 d’abril pels sindicats en el tramvia. Les aturades anunciats es portaran a efecte en la franja horària compresa entre les 9 i les 13 hores en les línies 4, 6 i 8.
 
La Direcció General de Treball ha dictaminat, com a servicis essencials mínims, que es produïsquen el 70% de les circulacions ordinàries regulars dels tramvies durant les aturades.
 
D’altra banda, el dia 27 hi ha convocats aturades parcials pel col·lectiu d’agents d’estacions en la franja horària de 12:30 a 15 hores que no afecten la circulació dels trens i tramvies. En este cas, la Direcció General de Treball ha dictaminat, com a servicis essencials mínims, el 55% del personal.
 
FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats.
 
Els horaris d’estos servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).
 

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...