Data
26 de July de 2017

Metrovalencia oferirà els dies 27, 29 i 30 de juliol servicis mínims del 70% durant les aturades parcials convocades en les línies del tramvia

Les alteracions del servici afecta la circulació de les línies 4, 6 i 8 en distintes franges horàries d’aquests pròxims dies

Els interessats poden consultar els horaris en www.metrovalencia.es, telèfon gratuït 900 46 10 46 i xarxes socials

Metrovalencia oferirà uns servicis mínims del 70% durant les aturades parcials convocades els dies 27, 29 i 30 del present mes de juliol en les línies 4, 6 i 8 del tramvia.

Les aturades anunciades es portaran a efecte el dijous 27 de juliol en la franja horària compresa entre les 10:15 a 12:15 hores i de 18:45 a 20:45 hores; el dissabte de 29 de juliol afecten de 11:00 a 13:00 hores i de 19:30 a 21:30 hores; i el diumenge 30 de juliol de de 10:30 a 12:30 hores i de 19:00 a 21:00 hores.

Davant de la convocatòria de sobra convocada per les distintes representacions sindicals de FGV a València, la Direcció General de Treball ha dictaminat, com a servicis essencials mínims, que es realitzen el 70% de les circulacions ordinàries regulars dels tramvies durant les aturades.

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades de les aturades convocades pels sindicats i recomana als interessats a consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’aquests servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

 

Notícies relacionades

16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...