Data
20 de December de 2016

Metrovalencia oferix demà servicis especials després del partit entre València CF i CD Leganés

El partit de Copa es juga a les 21 hores a Mestalla
 
Les estacions més pròximes a l’estadi són Aragó (Línies 5 i 7) i Facultes (Línies 3 i 9)
 
Des de la cèntrica estació d’Àngel Guimerà es realitza transbord a les Línies 1 i 2

Metrovalencia reforçarà demà, dimecres 21 de desembre, els servicis de metro i tramvia per a facilitar la tornada dels aficionats que acudisquen a l’estadi de Mestalla per a assistir al partit de futbol entre el València C.F. i C.D. Leganés corresponent a la Copa del Rei de futbol.
 
La trobada es disputa a les 21 hores, per la qual cosa Metrovalencia reforçarà els seus servicis en les línies-L’1, L-2, L-3, L-4, L-5 i L-7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.
 
Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 23.05 hores en direcció a Marítim-Serrería i a les 23.14 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la-L’1 i L-2 en Àngel Guimerà. En la mateixa estació, però en Línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores amb destí Torrent Avinguda.
 
Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà servicis a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la-L’1 i L-2 en Àngel Guimerà, i a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol.
 
Els esmentats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23.24 hores fins a Torrent Avinguda i 23.31 hores fins a Seminari.  En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23.26 hores amb destí Paterna.
 
Respecte al tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch per mitjà de la unitat que tenen previst eixir a les 23.18 hores.
 
Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es  i en el telèfon gratuït  d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Notícies relacionades

10 - 04 - 2025

Metrovalencia facilita el divendres la mobilitat per a acudir a Mestalla i el posterior retorn després del partit entre València CF i Sevilla FC

Les estacions més pròximes són Aragó, Facultats i Alameda per a enllaçar amb Àngel Guimerà o Benimaclet i la xarxa...
09 - 04 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a la fira del Vehicle d’Ocasió de l’11 al 13 d’abril

La freqüència de pas el divendres serà de 20 minutos i el cap de setmana entre 30 i 40 minuts...
03 - 04 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir el cap de setmana a Fira València amb tramvia pel certamen ExpoNadó

El 5 i 6 se celebra la Fira del Bebé, l'esdeveniment per a les famílies que estan esperant un fill...