Data
03 de December de 2016

Metrovalencia oferix demà servicis especials després del partit entre València CF i Màlaga C.F.

El partit de Lliga es juga a les 20:45 hores a Mestalla
 
Les estacions més pròximes a l’estadi són Aragó (Línies 5 i 7) i Facultes (Línies 3 i 9)
 
Des de la cèntrica estació d’Àngel Guimerà es realitza transbord a les Línies 1 i 2

Metrovalencia reforçarà demà, diumenge 3 de desembre, els servicis de metre i tramvia per a facilitar la tornada dels aficionats que acudisquen a l’estadi de Mestalla per a assistir al partit de futbol entre el València C.F. i Màlaga C.F. corresponent a la Lliga Santander de futbol.
 
La trobada es disputa a les 20:45 hores, per la qual cosa Metrovalencia reforçarà els seus servicis en les línies-L’1, L-2, L-3, L-4, L-5 i L-7 amb la incorporació de metres i tramvies addicionals després de la finalització del partit.
 
Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metre de la Línia 5 a les 22:55 hores en direcció a Marítim Serradora i a les 23:07 a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la-L’1 i L-2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en Línia 7, hi haurà un tren a les 23:01 hores cap a Torrent Avinguda.
 
Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà servicis a les 23 hores cap a Rafelbunyol; i a les 23:03 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la-L’1 i L-2 en Àngel Guimerà.
 
Els esmentats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23:18 hores fins a Seminari i a les 23:21 fins a Torrent.  En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23:20 hores amb destí Paterna.
 
Respecte al tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch per mitjà de la unitat que tenen previst eixir a les 23:15 hores.
 
Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es  i en el telèfon gratuït  d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

Notícies relacionades

19 - 06 - 2025

Metrovalencia circularà de manera ininterrompuda en la nit de Sant Joan i oferirà més de 225.000 places de metro i tramvia per a facilitar la mobilitat

FGV programa circulacions especials en totes les línies la nit del 23 i la matinada del 24 de juny fins...
03 - 06 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir a València Convention Tattoo i Urban Beat

Del 6 al 8 de juny se celebra la trobada sobre tatuatges i el campionat nacional de dansa urbana La...
24 - 05 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a la Convenció i Exposició Mundial de Reciclatge en Fira València

La denominada BIR World Recycling se celebra del diumenge 25 al dimecres 28 La freqüència de pas serà entre 30...