Data
28 de April de 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

  • Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
  • Horaris, tarifes i itineraris van ser les qüestions més requerides pels clients

El servici telefònic gratuït i els intèrfons repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre l’any passat 128.443 peticions d’informació, repartides en 61.665 anomenades al número gratuït 900 46 10 46 i les 66.778 consultes des dels dispositius d’intercomunicació, situats en estacions, parades de la xarxa i ascensors.

El telèfon gratuït funciona, en els dies laborables i dissabtes, de 7.30 a 22.20 hores, i els diumenges i festius de 8.10 a 21.50 hores. Este servici permet facilitar als clients tota la informació relativa als horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts i llocs d’interés pròxims la xarxa de Metrovalencia.

Setembre (6.538 crides), juliol (5.720) i març (5.626) van ser els mesos de 2023 en què els usuaris de Metrovalencia van realitzar més consultes. En quart lloc es va situar octubre (5.527) i en quint, desembre (5.336).

Respecte a la franja horària en què els usuaris utilitzen este servici, entre les 12 i les 13 hores se situen les seues preferències, seguida entre les 11 i les 12 hores i entre les 10 i les 11 hores.

Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb el Abonament Jove, horaris, títols, tarifes itineraris, objectes perduts i atenció a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR).

Intèrfons

La xarxa d’intèrfons de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre l’any passat 66.778 peticions d’informació. Els intèrfons són dispositius a través dels quals les persones usuàries poden posar-se en contacte amb els agents de Metrovalencia per a entaular una conversa, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’intèrfons està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.

Els mesos de major demanda en els intèrfons van ser març (5.541), maig (5.394), setembre (5.001), juliol (4.966) i gener (4.937), i els horaris preferits són els compresos entre les 11 i les 12 hores, les 10 i les 11 hores i les 12 i les 13 hores.

Quant als motius de les crides, en els intèrfons predomina la petició d’informació general (horaris, Abonament Jove, tarifes, itineraris…), seguida de diferents problemes d’accés i de la petició d’ajuda en les màquines d’expedició automàtica de títols de transport.

Notícies relacionades

25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
08 - 04 - 2024

Metrovalencia va arreplegar més de 6.500 objectes perduts en 2023

Els usuaris perden una mitjana de 18 articles dia, sobretot carteres, claus, motxilles, DNI, ulleres, diferents carnets, mòbils i paraigües...