Data
28 de April de 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

  • Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
  • Horaris, tarifes i itineraris van ser les qüestions més requerides pels clients

El servici telefònic gratuït i els intèrfons repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre l’any passat 128.443 peticions d’informació, repartides en 61.665 anomenades al número gratuït 900 46 10 46 i les 66.778 consultes des dels dispositius d’intercomunicació, situats en estacions, parades de la xarxa i ascensors.

El telèfon gratuït funciona, en els dies laborables i dissabtes, de 7.30 a 22.20 hores, i els diumenges i festius de 8.10 a 21.50 hores. Este servici permet facilitar als clients tota la informació relativa als horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts i llocs d’interés pròxims la xarxa de Metrovalencia.

Setembre (6.538 crides), juliol (5.720) i març (5.626) van ser els mesos de 2023 en què els usuaris de Metrovalencia van realitzar més consultes. En quart lloc es va situar octubre (5.527) i en quint, desembre (5.336).

Respecte a la franja horària en què els usuaris utilitzen este servici, entre les 12 i les 13 hores se situen les seues preferències, seguida entre les 11 i les 12 hores i entre les 10 i les 11 hores.

Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb el Abonament Jove, horaris, títols, tarifes itineraris, objectes perduts i atenció a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR).

Intèrfons

La xarxa d’intèrfons de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre l’any passat 66.778 peticions d’informació. Els intèrfons són dispositius a través dels quals les persones usuàries poden posar-se en contacte amb els agents de Metrovalencia per a entaular una conversa, i poder demandar informació i ajuda polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’intèrfons està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.

Els mesos de major demanda en els intèrfons van ser març (5.541), maig (5.394), setembre (5.001), juliol (4.966) i gener (4.937), i els horaris preferits són els compresos entre les 11 i les 12 hores, les 10 i les 11 hores i les 12 i les 13 hores.

Quant als motius de les crides, en els intèrfons predomina la petició d’informació general (horaris, Abonament Jove, tarifes, itineraris…), seguida de diferents problemes d’accés i de la petició d’ajuda en les màquines d’expedició automàtica de títols de transport.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...