Móbilis30

Documents i requisits per a l’obtenció de la targeta personalitzada Móbilis30

Per a obtenir el suport personalitzat Móbilis30, s’ha de sol·licitar a través de l’enllaç a la pàgina web de l’ATMV https://sigapunt.gva.es/sigapunt-web/.

  • DNI, NIE o passaport en vigor, a fi d’acreditar que compleixen el requisit d’edat que s’exigeix.
    • Les persones menors de 14 anys desproveïdes de DNI podran acreditar el compliment del requisit d’edat mitjançant el llibre de família, havent de presentar addicionalment la targeta sanitària SIP.
    • Les persones entre 15 i 30 anys han de tenir el carnet jove. Enllaç a la pàgina web de l’IVAJ.
  • Una fotografia recent del rostre, presa de front, per a la personalització del suport.
  • Les persones estrangeres (comunitàries i no comunitàries) hauran d’acreditar la seua residència legal a Espanya aportant el DNI o TIE (Targeta d’Identificació d’Estrangers) a la seua sol·licitud, o el certificat de resident emès per la Direcció General de la Policia.
  • La persona sol·licitant ho rebrà a través de correu postal.
  • No es faran enviaments de suports a domicilis fora d’Espanya.
  • El preu a aplicar és el de la tarifa vigent per a suports en PVC personalitzats de coordinació més les despeses d’enviament.

Accedeix a la pàgina web de l’ATMV per a les sol·licituds dels nous suports personalitzats Móbilis30.

 

Protecció de Dades Personals

Les seues dades personals són tractats per l’AUTORITAT DE TRANSPORT METROPOLITÀ DE VALÈNCIA, ATMV, en qualitat de Responsable i incorporats a l’Activitat de Tractament “GESTIÓ DE TARGETES PERSONALITZADES” i “COORDINACIÓ DE L’ACTIVITAT DELS OPERADORS DE TRANSPORT PÚBLIC DE VIATGERS COMPETÈNCIA DE L’ATMV” amb la finalitat de gestió i seguiment de l’expedició i ús de les de targetes personalitzades en l’Espai del Client, tant d’ATMV com aquelles integrades amb altres operadors: altes, duplicats, restauració, renovació, reactivació, bloqueig, destrucció, etc. i Gestió de tràmits en matèria de transports; Mandats; Comunicacions i autoritzacions d’ofici o sol·licitud dels operadors de transport, l’activitat del qual siga objecte de coordinació per part de l’ATMV, respectivament. Base de licitud del tractament articles 6.1.a, 6.1.b i 6.1.c del Reglament General de Protecció de Dades. Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar.

Les seues dades podran ser cedits en els supòsits segons la Llei així com quan la comunicació siga necessària per a la gestió del tràmit corresponent en compliment per l’ATMV d’una missió en interès públic o en l’exercici de poders públics. No estan previstes les transferències internacionals de dades.

Pot exercitar els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició presentant sol·licitud per davant l’ATMV. Haurà d’especificar quin d’aquests drets sol·licita siga satisfet i, si no autoritza l’obtenció de dades d’identitat del sol·licitant o, en el seu cas, del representant legal, haurà d’aportar la corresponent documentació acreditativa de la identitat i representació.

També podrà exercitar els seus drets de manera telemàtica a través del següent enllaç: https://atmv.gva.es

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals podrà interposar una reclamació davant el Delegat de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana (dpd@gva.es) o davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).

Més informació respecte al tractament de dades personals en l’ATMV en l’apartat Transparència, Informació sobre Protecció de Dades d’https://atmv.gva.es/