Data
20 de February de 2018

El telèfon gratuït i els interfonos de Metrovalencia van atendre més de 140.000 crides en 2017

Els usuaris poden sol·licitar informació i aclarir dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats en estacions i ascensors
 
Horaris i tarifes van ser les qüestions més requerides pels passatgers

El servici telefònic gratuït i els interfonos repartits per la xarxa de Metrovalencia van atendre l’any passat 142.488 peticions d’informació, repartides en 68.530 crides al número 900 46 10 46 i les 73.958 consultes des dels dispositius d’intercomunicació.
 
En el servici telefònic, març, setembre i novembre van ser els mesos de 2017 en que els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar, amb 7.717, 7.199 i 6.426 crides, respectivament. En quart lloc se situa octubre, amb 6.163 contactes, a què li seguixen juliol, amb 5.742 i desembre, amb 5.622 peticions d’informació.
 
Quant a la informació sol·licitada a través de telèfon d’informació de Metrovalencia, destaquen les preguntes relacionades amb horaris, que aglutinen el 53,4% del total, seguides de les de tarifes, amb un 13,9%; objectes perduts, amb un 9,4%; i itineraris, amb un 5,7%. La resta representa al capítol de “Diversos”, com els servicis especials del futbol o el detall de quins dies són ordinaris o intermedis per a la circulació.
 
El major volum de crides es produïx entre les 11 i les 12 hores, seguida del període següent, el de 12 a 13 hores i, ja a la vesprada, de 18 a 19 hores.
 
L’objectiu del telèfon gratuït és facilitar als clients tota la informació relativa als servicis d’horaris, tarifes, gestió dels objectes perduts, llocs d’interés i esdeveniments i activitats d’oci i cultura de Metrovalencia.
 
Interfonos
 

La xarxa d’interfonos de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va atendre l’any passat 73.958 peticions d’informació. Els interfonos són dispositius a través dels quals els usuaris poden posar-se en contacte amb els agents del Lloc de Comandament de Metrovalencia per a entaular una conversació, i poder demandar informació i ajuda  polsant el botó de l’intercomunicador. La xarxa d’interfonos està repartida per les estacions, parades, baixadors i ascensors.
 
Els mesos de major demanda en els interfonos són juliol (8.179), març (6.735), setembre (6.290), gener (6.236), abril (6.207) i maig (6.193).
 
Quant als motius de les crides, en els interfonos predominen la petició d’informació general, seguida d’alguna anomalia en la targeta sense contacte, falses crides i distints problemes d’accés.

Notícies relacionades

13 - 02 - 2024

El Consell autoritza un conveni d’FGV amb l’Ajuntament de Rafelbunyol per a aplicar descomptes en Metrovalencia a majors i persones amb discapacitat

Les persones majors de 65 anys i les persones amb discapacitat igual o superior al 64% obtindran una reducció de...
06 - 02 - 2024

El Consell autoritza un conveni d’FGV amb l’Ajuntament de Foios per a aplicar descomptes en Metrovalencia a majors i persones amb discapacitat

Les persones majors de 65 anys i les persones amb discapacitat igual o superior al 64% obtindran una reducció de...
05 - 02 - 2024

FGV envia cartes informatives als ajuntaments de la xarxa de Metrovalencia de la possibilitat de subscriure convenis per a activar polítiques socials en el transport

L'empresa pública ha posat en coneixement dels municipis els títols de transport més beneficiosos segons cada col·lectiu L'acord pot afectar...