Data
22 de March de 2020

FGV publica una sèrie de recomanacions als usuaris per a viatjar en la xarxa del TRAM d’Alacant

L’objectiu és preservar la salut dels passatgers i la del personal de l’empresa pública

Davant qualsevol dubte, s’aconsella consultar la web tramalicante.es, el telèfon gratuït 900 720472 o en twiter @tramdealicante

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha publicat una sèrie de recomanacions als usuaris per a viatjar en la xarxa del TRAM d’Alacant amb motiu de l’alerta sanitària pel *coronavirus, amb l’objectiu de preservar la seua salut i la del personal de l’empresa pública. 

Entre les recomanacions, s’aconsella evitar l’ús del transport públic, fent-lo únicament si és estrictament necessari. Per això, se suggereix que, davant qualsevol dubte, es consulte les indicacions realitzades per la Conselleria de Sanitat.
 
Així mateix, es recomana no utilitzar el transport públic si es pertany a un grup de risc, com a persones majors, malalts crònics, etcètera i no viatjar si s’ha sigut diagnosticat de coronavirus o es presenta símptomes compatibles amb la malaltia.
 
Una altra de les recomanacions assenyala que quan s’està situat en l’andana, a l’espere de l’arribada del tren o tramvia, cal ocupar els espais buits en tota la seua longitud per a mantindre la màxima separació amb altres persones.
 
A l’interior de trens i tramvies, els viatgers han de distribuir-se pels espais buits en tota la longitud de la unitat, mantenint la distància de seguretat amb altres usuaris i deixar lliure l’accés de maquinistes a les cabines.
 
També es recomana evitar en la mesura del possible asseure’s enfront d’un altre viatger, no ocupar el corredor central per a permetre el lliure desplaçament interior per a pujar o baixar del tren o tramvia i llavar-se les mans i les zones exposades després d’utilitzar el servei de transport, encara que els vehicles i instal·lacions d’FGV es desinfecten regularment. 
 
Davant aquesta situació l’Espai al *Client de Luceros ha traslladat la seua activitat a la taquilla principal de la mateixa estació.
 
També, s’informa que la compra de títols de transport en les estacions es realitza exclusivament en les màquines de venda automàtica i que, temporalment, no es realitzen gestions d’objectes perduts ni de reclamacions ni suggeriments en paper. Tots aquests tràmits, es poden realitzar a través de la pàgina web o l’App (descàrrega en Google Play o en Apple Store).
 
Per a qualsevol consulta els clients disposen dels canals d’atenció telefònica 900 72 04 72  i en twitter @tramdealicante  amb horari d’atenció de 6 a 24 hores de dilluns a dissabtes i de 7 a 24 hores diumenges i festius.  
En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.
 
En les estacions, es pot contactar amb el personal d’atenció al client, a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Notícies relacionades

13 - 06 - 2024

El Col·legi Sector Aeri de València tanca el programa de visites educatives a Metrovalencia previstes en este curs escolar

Alumnes i professors han recorregut els tallers i els trens que presten servici en la xarxa de metro Els 25...
17 - 04 - 2024

Metrovalencia obri les instal·lacions de València Sud al Col·legi Sant Joan de Ribera de Burjassot

L'activitat Metroescola pretén acostar als escolars el funcionament de la xarxa i els beneficis de l'ús del transport públic Alumnes...
16 - 04 - 2024

Metrovalencia acull una exposició contra la violència infantil en l’estació de Mislata

‘Recordes com et maltractaren?’, organitzada per l'Associació Quera, forma part de les activitats de Línia 0 d'FGV L'exhibició fotogràfica s'inaugura...