Data
30 de August de 2023

Metrovalencia incrementa els metros i tramvies a partir del divendres 1 en concloure l’horari d’estiu

  • La volta a l’horari habitual després del període estival permetrà augmentar el nombre d’unitats en circulació
  • La informació està disponible en www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900461046, en xarxes socials i en l’app oficial

Metrovalencia incrementarà, a partir del pròxim divendres 1 de setembre, el nombre de metros i tramvies en circulació una vegada conclòs el període estival en el qual es va adequar l’oferta a la demanda, encara que amb algunes modificacions en el servei, com ha sigut el cas de les Línies 1 i 2 des de Torrent.

Els nous horaris que entren en vigor permeten augmentar el nombre d’unitats en circulació, atés que a l’estiu, especialment a l’agost, es produeixen menys desplaçaments per la xarxa de metro i tramvia per les vacances, la qual cosa comporta una lògica disminució del servei.

Aquesta informació està exposada en les estacions de la xarxa de Metrovalencia a la disposició dels clients. Les persones que ho desitgen poden consultar, així mateix, els horaris en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv i en l’app oficial.

Estiu 2023

Enguany, Metrovalencia ha oferit per primera vegada durant el mes de juliol l’horari habitual de la resta de l’any en la xarxa Metrovalencia, amb circulacions en el metro de dies laborals, dissabtes i diumenges, segons corresponia a cada jornada.

Durant el mes d’agost el servei oferit és l’equivalent a l’horari intermedi que s’aplica els dissabtes durant la resta de l’any. Respecte al servei nocturn de divendres, dissabtes i vespres de festius s’ha mantingut a l’estiu, igual que al juliol, com la resta de l’any.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...