Data
05 de November de 2017

Metrovalencia millora la cobertura telefònica 4G en els trams subterranis de la xarxa

Les actuacions realitzades per les companyies Movistar, Vodafone i Orange han permés millorar les condicions de servici telefònic en el túnel
  
Amb esta adaptació les 35 estacions subterrànies de metro de València i la seua àrea metropolitana han millorat la seua connectivitat

La xarxa de Metrovalencia ha ampliat i millorat el seu servici de cobertura de telefonia 4G en el conjunt dels seus trams subterranis, gràcies als treballs realitzats per les companyies telefòniques Movistar, Vodafone i Orange. Amb estes actualitzacions empreses en els últims mesos s’ha millorat la disponibilitat del servici telefònic en els més de 26 quilòmetres de túnel i 35 estacions de les diferents línies de metro de València i la seua àrea metropolitana.
 
Els treballs realitzats han permés que Vodafone dispose de cobertura 4G en tots els trams subterranis i Movistar oferisca 2G i 4G en tot el túnel, a falta de completar la instal·lació en l’estació Bailén que s’adaptarà en les pròximes setmanes.
 
Per part d’Orange s’oferix esta disponibilitat en tots els trams subterranis a excepció de Benimamet, Els Carolinas-Fira, Alboraya-Peris Aragó, Alboraya-Palmaret i Torrent Avinguda que estan en fase de projecte.
 
L’actualització de la infraestructura de xarxes subterrànies en les 35 estacions de Metrovalencia ha sigut possible gràcies als treballs efectuats per estes tres empreses de telefonia mòbil, amb l’objectiu de completar la cobertura 4G en els trams subterranis. D’esta manera es poden utilitzar els servicios de veu en el metro i també els de navegació per internet con una experiència d’ús de bona qualitat. Amb la cobertura 4G es millora la velocitat de descàrrega i connectivitat respecte a la cobertura 3G

Amb esta ampliació Metrovalencia, que compta amb més de 60 milions de viatgers anuals, se situa l’altura d’altres metros espanyols com Madrid, Barcelona, Bilbao o Màlaga que han anat adaptant les seues instal·lacions per a millorar les possibilitats de connectivitat dels seus usuaris.

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...