Data
16 de September de 2017

Metrovalencia ofereix serveis mínims entre el 50% i el 70% durant els aturs parcials convocats la pròxima setmana

Les alteracions del servei afecten la circulació del metro i del tramvia en diferents franges horàries cada dia

Els interessats poden consultar els horaris en la www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà serveis mínims del 50, 60 i 70%, segons franges horàries, durant els aturs parcials convocats pel col·lectiu de maquinistes de Metrovalencia per a la pròxima setmana, en la qual coincidiran dues convocatòries de vaga: una general de maquinistes de metro i tramvia, i una altra exclusivament de conductors de tramvia.

En concret, els aturs que afecten conjuntament al metro i tramvia es produiran el dilluns dia 18, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores; el dimecres dia 20, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores; i el divendres dia 22 de setembre, de 5.30 a 9.30 hores i de 18 a 22 hores. Fins al 30 de setembre, es preveu una altra jornada amb alteracions del servei; set més a l’octubre i tres al novembre, excepte acords.

Per la seua banda, els sindicats han convocat aturs únicament en el tramvia per al dimarts dia 19, de 7.30 a 10 hores, de 14 a 15.30 hores i de 18.30 a 20.30 hores; per al dijous dia 21, de 8 a 10 hores i de 18.30 a 20.45 hores; per al dissabte dia 23, de 10 a 12 hores i de 19.15 a 21.15 hores; i per al diumenge dia 24 de setembre, d’11 a 13 hores i de 19.30 a 21 hores. Fins al 30 de setembre, es preveuen altres dues jornades amb alteracions del servei.

En els aturs conjunts de metro i tramvia, la Direcció general de Treball ha dictaminat serveis mínims del 60% en les hores puntes (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en les hores vall (la de la resta del dia).

No obstant això, davant la convocatòria de vaga exclusivament de maquinistes de tramvia, la mateixa Direcció general de Treball ha dictaminat el 70% de les circulacions ordinàries regulars.

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades dels aturs convocats pels sindicats i recomana als interessats consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’aquests serveis estan a la disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de Facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i Twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

15 - 09 - 2024

Metrovalencia va registrar més de 5,8 milions de viatgers durant el mes d’agost passat

Respecte a 2023 s'ha aconseguit un increment del 13,27% que suposa un augment de 682.693 usuaris La Línia 3 va...
11 - 09 - 2024

FGV destina 5 milions d’euros per a millorar l’accessibilitat i seguretat de 46 passos a nivell per als vianants i entre andanes de Metrovalencia

El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori ha visitat una de les actuacions executades a Almàssera Les actuacions comprenen...
10 - 09 - 2024

Metrovalencia oferix el dijous 12 de setembre servici de tramvia a Fira València amb motiu de Auna Partner Day

El certamen està dirigit als professionals de la lampisteria, calefacció, climatització, electricitat i energies renovables La freqüència de pas prevista...