Data
01 de December de 2017

Metrovalencia tanca temporalment el Centre d’Atenció al Client de Colón per obres de millora

Els usuaris poden dirigir-se a l’oficina de Xàtiva, la més pròxima, en els altres quatre existents en la xarxa o en els set Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres al desembre per a reobrir l’oficina abans de fi d’any

El Centre d’Atenció al Client de l’estació de Colón de Metrovalencia romandrà tancat temporalment a partir del dilluns 4 de desembre per a poder realitzar les obres de millora que té previst realitzar FGV en estes dependències. Els treballs duraran unes quantes setmanes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’any
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se al Centre d’Atenció al Client de Xàtiva, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de sis Centres d’Atenció al Client (Xàtiva, Colón, Aeroport, Túria, Benimaclet i en la Universitat Politècnica), des de les quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Alboraya Palmaret, Amistat-Casa de Salud, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.
 

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...