Data
23 de February de 2018

TRAM d’Alacant celebra la primera reunió del seu Comité de Participació de Clients

En este grup de treball també constituït en Metrovalencia participen associacions i clients habituals 

Esta primera trobada ha tingut com a tema les mesures proposades per FGV per a millorar l’accessibilitat del servei de transport 
Comité de participació de clients de FGV

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha celebrat la primera reunió del seu Comité de Participació de Clients del TRAM d’Alacant. En este grup de treball participen viatgers habituals i representants de diferents entitats relacionades amb el servei de transport que l’empresa oferix a Alacant.

Amb esta iniciativa, impulsada també en la xarxa de Metrovalencia, l’empresa pública pretén atendre les propostes i inquietuds dels usuaris, fomentar la seua participació i intercanvi d’opinions i comptar amb el seu punt de vista en la presa de decisions i en la definició de la seua estratègia de servei.
 
La primera reunió d’este Comité, que s’ha celebrat en la Seu Universitària Ciutat d’Alacant, ha comptat amb la presència del director de Clients i Accessibilitat, Francesc Romeu. La trobada ha servit per a presentar el contingut del Pla d’Accessibilitat Universal de FGV 2017-2023. Després de la seua presentació s’ha obert un torn de debat i consultes amb els assistents.
 
FGV espera que les entitats representades puguen ajudar amb les seues aportacions a tindre una visió més pròxima de la imatge i servei que presta l’empresa pública i plantejar, al seu torn, noves accions de millora.
 
La composició del Comité està obert a entitats que participaran en funció del contingut o l’orde del dia de les pròximes reunions. En esta ocasió, els participants han sigut: Creu Roja Espanyola a Alacant; COCEMFE Alacant; ONCE; Plataforma de Voluntariat de la Comunitat Valenciana; ASOCICE (Associació de persones sordcegues); APHEA (Associació Provincial d’Empresaris d’Hostaleria d’Alacant); Unió de Consumidors;  Universitat d’Alacant; Universitat Miquel Hernàndez; Comité d’Empresa de FGV a Alacant; i dos clients habituals del TRAM d’Alacant.
 
Com funciona el comité
 
El Comité de Participació de Clients funciona a manera de grup de treball on, amb un ordre del dia previ, es promou una interacció entre empresa i clients per a tindre major compromís i complicitat. L’objectiu és realitzar una reunió temàtica, com a mínim, una vegada cada sis mesos.
 
Els membres que formen part del Comité de Participació de Clients són integrants d’associacions i entitats públiques, així com representants designats per les diferents universitats públiques. A més, participen en cada taula clients que viatgen ben sovint i que són invitats per a conéixer les seues aportacions, queixes i suggeriments. 
 
Per part de FGV, els temes a proposar s’extrauen del conjunt de reclamacions que es gestionen en l’empresa, els informes de satisfacció del client i les enquestes i sondejos demoscópicos, o aquells temes que, per política d’empresa, interessa exposar a debat.
 

Notícies relacionades

24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
25 - 04 - 2024

Metrovalencia modifica el diumenge el seu servici de tramvia amb motiu de la ‘Volta Ciclista a Espanya Femenina’ i la ‘15K València Oberta a la Mar’

El dia 28 s'interrompen les circulacions en les línies 4, 6, 8 des de les 8.50 fins a les 10.20...