Data
16 de December de 2017

TRAM d’Alacant oferix servicis mínims del 50% i el 60% durant les aturades parcials convocats per als dies 18, 22 i 23 de desembre

Les alteracions del servici afecten la circulació del tramvia, tren-TRAM i tren convencional en distintes franges horàries
 
Els horaris de les circulacions afectades es poden consultar en www.tramalicante.es i en el telèfon 900 72 04 72

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 50% i 60%, segons els dies i franges horàries, durant les aturades parcials convocats per diferents sindicats i que afecten el TRAM d’Alacant els pròxims dies 18, 22 i 23 del present mes de desembre en les tres línies de tramvia (L2, L3 i L4), la del tren-TRAM (L1) i la del tren convencional (L9). Les esmentats aturades es portaran a efecte de 18.35 a 22.35 hores en la jornada 18; de 5.30 a 9.30 hores en la 22; i de 17 a 22.40 hores en la de 23.

Davant d’esta convocatòria de vaga per promoguda per part de distintes representacions sindicals de FGV a Alacant, la Direcció General de Treball ha dictaminat diferents servicis essencials mínims depenent de la franja horària. D’esta manera, ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia).
 
FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats.
 
TRAM d’Alacant recorda a tots els usuaris que es pot obtindre més informació en el telèfon 900 72 04 72 i en la web www.tramalicante.es
 

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...