Data
11 de November de 2017

TRAM d’Alacant oferix servicis mínims del 60% durant les aturades parcials convocats per als dies 14 i 16

Les alteracions del servici afecten la circulació del tramvia, tren-TRAM i tren convencional en distintes franges horàries
 
Els horaris de les circulacions afectades es poden consultar en www.tramalicante.es i en el telèfon 900 72 04 72

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 60% durant les aturades parcials convocats per diferents sindicats i que afecten el TRAM d’Alacant els pròxims dies 14 i 16 del present mes de novembre en les tres línies de tramvia (L2, L3 i L4), la del tren-TRAM (L1) i la del tren convencional (L9). Les esmentats parades es portaran a efecte de 13.30 a 15.30 hores el dimarts 14 i el dijous 16.

Davant d’esta convocatòria de vaga per promoguda per part de distintes representacions sindicals de FGV a Alacant, la Direcció General de Treball ha dictaminat diferents servicis essencials mínims depenent de la franja horària. D’esta manera, ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia). En esta ocasió, al tractar-se tot l’horari de aturades en hora punta, els dits servicis mínims seran del 60%.
 
FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats.
 
TRAM d’Alacant recorda a tots els usuaris que es pot obtindre més informació en el telèfon 900 72 04 72 i en la web www.tramalicante.es
 

Notícies relacionades

22 - 03 - 2025

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 125.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...
23 - 02 - 2025

Els nous intercanviadors metro-autobús de València-Sud, Safranar i Jesús superen els 104.000 viatgers en els primers dies de funcionament

La noves connexions intermodals van entrar en servici dimarts passat 18 de febrer, al mateix temps que la xarxa de...
02 - 03 - 2025

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 300.000 visites presencials en 2024

L'oficina de Xàtiva va acumular 128.634 consultes personalitzades l'any passat, el 41,26 % del total Setembre, gener i octubre van...