Data
25 de April de 2016

TRAM d’Alacant va atendre 531 reclamacions dels seus usuaris el passat any

L’explotació de FGV va tramitar 52 queixes per cada milió de viatgers

Funcionament del servici, el peatge i les instal·lacions i material mòbil centra la majoria dels expedients

La Línia 3 és la que més escrits ha provocat (147), el 27,68 per cent del total
 

TRAM Metropolità d’Alacant va atendre el passat any 531 reclamacions dels usuaris, la qual cosa suposa 52 notificacions per cada milió de viatgers. Per apartats, les qüestions relatives al funcionament del servici (180) lideren el rànquing, seguit de peatge (92), instal·lacions i material mòbil (63), sistema tarifari (58) i agents de FGV (54).
 
El primer apartat, el de funcionament del servici, fa referència, principalment, a aglomeracions durant les festes de Fogueres i els mesos d’estiu, en especial en la Línia 3. A més, se sol·licita que en els mesos de setembre i octubre circulen els tramvies en doble composició com ocorre al juliol i agost.
 
Així mateix, este capítol integra les reclamacions pels trens suprimits el passat any per sobres, els retards per les obres que s’estan executant en la Línia 9 i el transbord en l’estació de Marq-Castillo entre les Línies 2 i 3.
 
Precisament, per línies, la Línia 3 (Luceros-El Campello), amb 147 reclamacions, lidera el nombre de queixes globals dels clients, la qual cosa significa el 27,68 per cent del total, seguida de la Línia 1 (Luceros-Benidorm), amb 133 i un pes específic del 25,05 per cent; la Línia 9 (Benidorm-Dénia), amb 123 i un 23,16 per cent; la Línia 2 (Luceros-Sant Vicent del Raspeig), amb 91 i un 17,14 per cent i, finalment; la Línia 4 (Luceros-Plaza de La Corunya), amb 37 i un 6,97 per cent.
 
Per mesos, juny és el que més escrits ha provocat, seguit d’agost, juliol, setembre i octubre. Al contrari, els que menys escrits han rebut són els de març, gener, febrer, novembre i desembre.

Notícies relacionades

16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...