Data
14 de November de 2016

El TRAM d’Alacant desplaça a 886.792 viatgers a l’octubre, un 4,23 per cent més que el mateix mes de 2015

FGV va transportar en la capital, la seua àrea metropolitana i la Marina una mitja diària de 28.606 usuaris
 
La Línia 2 va ser la més utilitzada, amb 343.019 desplaçaments, seguida de la Línia 1 i la Línia 3
 
L’estació amb més tràfic va ser Estels, amb 136.821 passatgers i, després, Mercat i Marq

El TRAM d’Alacant va registrar durant el passat mes d’octubre en les cinc línies de tramvia, tren-TRAM i tren dièsel un total de 886.792 usuaris, la qual cosa suposa un increment del 4,23 per cent respecte al mateix període de l’any anterior. La mitjana diària va ser de 28.606 clients.
 
La Línia 2, que unix Estels amb Sant Vicent del Raspeig, va ser la més utilitzada amb 343.019 usuaris; seguida de la Línia 1, que comunica Estels i Benidorm, amb 198.039;
la Línia 3, que enllaça Estels amb El Campello, amb 172.487; la Línia 4, que es desplaça des d’Estels fins a Plaça La Corunya, amb 125.563 i, finalment, la Línia 9, que discorre entre Benidorm i Dénia, amb 52.594 clients.
 
En el tràfic per estacions, Estels, una vegada més, ha liderat el rànquing amb 136.821 viatgers. La seguix Mercat, amb 84.808, i en tercera posició MARQ, amb 33.670. En la quarta posició se situa Benidorm, que ha registrat 24.773 moviments. En quint lloc es troba l’estació de Calp, que va registrar 4.519 usuaris durant el passat mes.
 
A l’existir la possibilitat de comprar i validar els títols de transports en l’interior de les unitats del tramvia, tren-TRAM i tren convencional, les vendes i validacions de títols de transport en ruta es van concretar en 590.300 viatges.

Notícies relacionades

29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...
24 - 12 - 2024

El tram Paterna-Llíria de la Línia 2 de Metrovalencia s’incorpora a la resta de línies de metro i tramvia en servici

S'obri al públic també el nou baixador de Font del Barranc, situat en el Polígon industrial Fuente del Jarro Amb...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...