Data
15 de July de 2016

El TRAM d’Alacant obri al públic la nova oficina d’Atenció al Client en l’estació de Luceros

Uncategorized
  • Les noves instal·lacions romandran obertes de 9 a 14 hores i substituïxen a les situades en la Marina.
  • Luceros és l’estació més transitada de la xarxa, amb 1.698.863 viatgers registrats en 2015, i centra el pas de les línies 1, 2, 3 i 4.
  • Els clients poden resoldre qüestions relacionades amb parts d’incidències, reclamacions, objectes perduts o emissió de targetes.

Nueva oficina de Atención al Cliente en la estación de Luceros

El TRAM d’Alacant ha obert hui al públic en l’estació de Luceros la nova oficina d’Atenció al Client i Comunicació. Estes noves instal·lacions substituïxen a les anteriors dependències situades, fins ara, en l’antiga estació de la Marina.

La nova oficina, situada en el vestíbul de Luceros, compta amb dos àrees diferenciades, una d’accés al públic i una altra zona de treball. L’horari inicial d’atenció als clients s’ha establit de 9 a 14 hores.

Les funcions a realitzar pel personal d’esta oficina se centren l’atenció d’aquelles consultes que no són purament informatives del servici, que es poden resoldre com fins ara en la pròpia taquilla de l’estació. Des d’este centre s’atenen gestions com a parts d’incidències, reclamacions, objectes perduts o l’emissió de targetes, qüestions que requerixen una atenció més personalitzada i que fins a este moment se centralitzaven en la Marina.

Amb esta nova ubicació es facilita l’accés dels clients, ja que l’estació de Luceros és la més concorreguda de la xarxa del TRAM d’Alacant, amb 1.698.863 viatgers registrats en 2015, i centralitza el pas de les línies 1, 2, 3 i 4.

L’obertura oficial de la nova oficina ha comptat amb la presència del regidor de Mobilitat de l’ajuntament d’Alacant, Fernando Marco, i la delegada de FGV a Alacant, Pilar García Reche.

 

Notícies relacionades

24 - 07 - 2024

FGV licita el manteniment d’ascensors i escales mecàniques de Metrovalencia per valor de 11,6 milions d’euros

El contracte per a tres anys arreplega dos possibles pròrrogues anuals que elevaria el muntant final a 19,7 milions Se...
24 - 07 - 2024

FGV licita el mantenimiento de ascensores y escaleras mecánicas de Metrovalencia por valor de 11,6 millones de euros

El contrato para tres años recoge dos posibles prórrogas anuales que elevaría el montante final a 19,7 millones Se sustituirán...
21 - 07 - 2024

Metrovalencia va facilitar la mobilitat de 8,2 milions d’usuaris al juny

El resultat representa el 9,06 % més dels viatges realitzats en el mateix període del passat any i 689.262 passatgers...