Data
15 de June de 2016

FGV licita el servici de vigilància i protecció a clients, agents, instal·lacions i material mòbil del TRAM d’Alacant

El pressupost de partida ascendix a 1.038.635 euros, IVA exclòs
 
La duració prevista del servici és de catorze mesos, prorrogables un any més
 
El servici a realitzar es compondrà de 59.155 hores, un 20 per cent més que en adjudicacions anteriors

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha licitat, segons publica hui el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV), els servicis de vigilància i protecció de clients, agents, instal·lacions, material mòbil i dependències d’Alacant, per un muntant de 1.038.635 euros, IVA no inclòs.
 
El període de duració del contracte a firmar serà des del 22 d’octubre d’enguany, atés que l’actual conclou el dia 21 del mateix mes, fins al 31 de desembre de 2016, i tot l’any 2017, de gener a desembre. A més, hi ha la possibilitat de pròrroga per un període d’un any de duració, a comptar de l’1 de gener de 2018, fins al final del dit exercici.
 
En el TRAM d’Alacant els servicis de vigilància licitats fan referència a garantir  la seguretat dels viatgers i els treballadors de l’empresa pública que es desplacen per la xarxa; al material mòbil compost pels tramvies i trens;, Al Lloc de Comandament de la Marina i el seguiment d’incidències per circuit tancat de televisió; la custòdia de claus; el control d’accés a les dependències de FGV; els tallers d’El Campello, Benidorm i Dénia; les línies i estacions en servici entre Alacant i Dénia; i els servicis especials que presta FGV en la província, com són, per exemple, Fogueres, el Tramnochador o el Mussol dels Marines a l’estiu.
 
També s’inclouen les col·laboracions amb les Forces de Seguretat de l’Estat, amb els agents de FGV, i amb Bombers, Protecció Civil i Emergències en les distintes situacions de risc que es puguen produir i en les que siga necessària la seua presència i actuació.
 
La proposta part d’un servici de 9.232 hores des del 22 d’octubre al 31 de desembre d’enguany, i de 49.923 hores per a 2017. En total, el servici a prestar en el futur contracte seran 59.155 hores, la qual cosa significa un increment del 20 per cent respecte a contractes anteriors.

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...