Data
15 de June de 2016

FGV licita el servici de vigilància i protecció a clients, agents, instal·lacions i material mòbil del TRAM d’Alacant

El pressupost de partida ascendix a 1.038.635 euros, IVA exclòs
 
La duració prevista del servici és de catorze mesos, prorrogables un any més
 
El servici a realitzar es compondrà de 59.155 hores, un 20 per cent més que en adjudicacions anteriors

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha licitat, segons publica hui el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV), els servicis de vigilància i protecció de clients, agents, instal·lacions, material mòbil i dependències d’Alacant, per un muntant de 1.038.635 euros, IVA no inclòs.
 
El període de duració del contracte a firmar serà des del 22 d’octubre d’enguany, atés que l’actual conclou el dia 21 del mateix mes, fins al 31 de desembre de 2016, i tot l’any 2017, de gener a desembre. A més, hi ha la possibilitat de pròrroga per un període d’un any de duració, a comptar de l’1 de gener de 2018, fins al final del dit exercici.
 
En el TRAM d’Alacant els servicis de vigilància licitats fan referència a garantir  la seguretat dels viatgers i els treballadors de l’empresa pública que es desplacen per la xarxa; al material mòbil compost pels tramvies i trens;, Al Lloc de Comandament de la Marina i el seguiment d’incidències per circuit tancat de televisió; la custòdia de claus; el control d’accés a les dependències de FGV; els tallers d’El Campello, Benidorm i Dénia; les línies i estacions en servici entre Alacant i Dénia; i els servicis especials que presta FGV en la província, com són, per exemple, Fogueres, el Tramnochador o el Mussol dels Marines a l’estiu.
 
També s’inclouen les col·laboracions amb les Forces de Seguretat de l’Estat, amb els agents de FGV, i amb Bombers, Protecció Civil i Emergències en les distintes situacions de risc que es puguen produir i en les que siga necessària la seua presència i actuació.
 
La proposta part d’un servici de 9.232 hores des del 22 d’octubre al 31 de desembre d’enguany, i de 49.923 hores per a 2017. En total, el servici a prestar en el futur contracte seran 59.155 hores, la qual cosa significa un increment del 20 per cent respecte a contractes anteriors.

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...