Data
06 de September de 2017

FGV oferix servicis mínims entre el 50% i el 70% durant les aturades parcials convocats en Metrovalencia

Les alteracions del servici afecten la circulació del metro i del tramvia en distintes franges horàries durant els pròxims dies

Els interessats poden consultar els horaris en la www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 50, 60 i 70%, segons franges horàries, durant les aturades parcials convocats pel col·lectiu de maquinistes de Metrovalencia per als pròxims dies, en els que coincidiran dos convocatòries de vaga: una exclusivament de conductors de tramvia, i una altra general de maquinistes de metro i tramvia.

En concret, els sindicats han convocat aturades únicament en el tramvia per a hui dimecres de 07.00 a 09.30 hores i de 17.00 a 19.30 hores; per a demà dijous de 07.00 a 09.30 hores i de 18.30 a 20.30 hores; i per al dissabte de 10.00 a 12.00 i de 19.15 a 21.15 hores. Fins al 30 de setembre, es preveuen altres deu jornades amb alteracions del servici.

Per la seua banda, les aturades que afecten el metro i tramvia conjuntament es produiran el divendres de 18 a 24 hores; el dissabte de 00 a 01 hores i el dilluns dia 11 de setembre de 00 a 24 hores. Fins al 30 de setembre, es preveuen altres quatre jornades amb alteracions del servici; set més a l’octubre i tres al novembre, excepte acords.

Davant de les convocatòries de vaga de les distintes representacions sindicals de FGV en València, la Direcció General de Treball ha dictaminat diferents servicis essencials mínims. D’esta manera, per a les aturades exclusivament del tramvia seran del 70% de les circulacions ordinàries regulars.

No obstant això, en les aturades conjuntes de metro i tramvia, la Direcció General de Treball ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia).

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats i recomana als interessats consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’estos servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...