Data
06 de September de 2017

FGV oferix servicis mínims entre el 50% i el 70% durant les aturades parcials convocats en Metrovalencia

Les alteracions del servici afecten la circulació del metro i del tramvia en distintes franges horàries durant els pròxims dies

Els interessats poden consultar els horaris en la www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) oferirà servicis mínims del 50, 60 i 70%, segons franges horàries, durant les aturades parcials convocats pel col·lectiu de maquinistes de Metrovalencia per als pròxims dies, en els que coincidiran dos convocatòries de vaga: una exclusivament de conductors de tramvia, i una altra general de maquinistes de metro i tramvia.

En concret, els sindicats han convocat aturades únicament en el tramvia per a hui dimecres de 07.00 a 09.30 hores i de 17.00 a 19.30 hores; per a demà dijous de 07.00 a 09.30 hores i de 18.30 a 20.30 hores; i per al dissabte de 10.00 a 12.00 i de 19.15 a 21.15 hores. Fins al 30 de setembre, es preveuen altres deu jornades amb alteracions del servici.

Per la seua banda, les aturades que afecten el metro i tramvia conjuntament es produiran el divendres de 18 a 24 hores; el dissabte de 00 a 01 hores i el dilluns dia 11 de setembre de 00 a 24 hores. Fins al 30 de setembre, es preveuen altres quatre jornades amb alteracions del servici; set més a l’octubre i tres al novembre, excepte acords.

Davant de les convocatòries de vaga de les distintes representacions sindicals de FGV en València, la Direcció General de Treball ha dictaminat diferents servicis essencials mínims. D’esta manera, per a les aturades exclusivament del tramvia seran del 70% de les circulacions ordinàries regulars.

No obstant això, en les aturades conjuntes de metro i tramvia, la Direcció General de Treball ha dictaminat servicis mínims del 60% en les hores punta (de 6 a 9 hores, de 12 a 16 hores i de 19 a 22 hores) i del 50% en l’hores vall (la de la resta del dia).

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar estes mesures, derivades de les aturades convocats pels sindicats i recomana als interessats consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’estos servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...