Data
02 de April de 2016

La web de Metrovalencia va rebre 2.337.875 visites dels internautes el passat any

Els horaris, el planificador i la informació de les Línies van ser les consultes més freqüents de les 7,4 milions de pàgines carregades

El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es va ser de 3,08 minuts  i es va demanar informació des de 110 països

Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 14.162 i els fans de Facebook fins a 3.985

El portal de Metrovalencia va rebre 2.337.875 visites durant el passat any, la qual cosa suposa una mitja diària de 6.405 entrades i un increment del 13,51 per cent en relació a les registrades en 2014, que van ascendir a 2.059.667.  El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es de cada internauta va ser de 3,08 minuts i es van visitar un total de 7.496.011 pàgines, un 12,53 per cent més que en 2014.
 
La pàgina web de Metrovalencia va entrar en servici l’any 2003 i, en 2008, va experimentar una transformació en la seua presentació i continguts. En 2015 es va sumar una nova utilitat, la recarrega per Internet, en euros, de la targeta portamonedes TuiN i de la resta de títols de transport, a excepció del bitllet senzill, anada i tornada i els que s’hagen de justificar per part d’algun col•lectiu, la qual cosa ha suposat una major comoditat per a l’usuari a l’hora d’adquirir els seus títols de transport.

D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits per Metrovalencia. Li van seguir el planificador de trajectes, la informació de les diferents línies de metre i tramvia, les tarifes i l’accés a la zona d’usuari “El meu Metrovalencia”.

El major registre de visites es va produir en el mes de març, en especial durant les festes de les Falles. Després es va situar maig i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 17 de març, amb 17.548 entrades.

La pàgina web de Metrovalencia va rebre visites des de 110 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 94,18 per cent del total, 2.201.783, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Itàlia amb 29.196 visites. Li seguix el Regne Unit amb 16.815; Alemanya amb 12.824; França amb 11.715; Holanda amb 10.090; Bèlgica amb 6.011; Estats Units amb 4.753; Suïssa amb 3.003 i Portugal amb 840 entrades.

D’entre eixos 110 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Mali, República del Congo, Uganda, Trinitat i Tobago, Zimbabwe, Illes Verges, Tadjikistan, São Tomé i Príncipe, Sudan o Nepal.

Canvi en els dispositius

Una de les característiques del passat any va ser el canvi experimentat en els dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, amb un clar avanç dels sistemes mòbils. En 2015 es va produir la tendència que el dispositiu fix per excel•lència, l’ordinador, va tindre un increment respecte a l’any anterior escàs, un 1,79 per cent, que va contrastar amb el 12,44 per cent de la tablet i el fort envol del telèfon mòbil, amb un augment del 51,57 per cent.
De totes maneres, l’ordinador continua sent el dispositiu amb major afluència, ja que va obtindre 1.462.881 entrades enfront de les 677.780 del telèfon mòbil i les 197.214 de la tablet. L’hegemonia està clara, però la tendència al canvi, també.

Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, Metrovalencia va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2010 es va escometre la primera fase del projecte amb la incorporació al canal de Twitter i a l’octubre de 2011 es va publicar el perfil de Facebook. A través d’estos servicis s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.

En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2015 es van elevar a 14.162, amb 1.913 tweets emesos. Els Top tweets van ser sobre la setmana de la Mobilitat, els reforços del servici i els avisos en la circulació.

En Facebook, els fans en la mateixa data es van xifrar en 3.985, i en el top de publicacions van destacar la Nit de Sant Joan, la informació de locals comercials en ús en estacions, què és una estació, Espai d`Història, com es llaven els tramvies, quin títol de transport m’interessa, l’enllaç al vídeo de la televisió japonesa, els servicis per al futbol, la foto antiga de Museros i els reforços d’Halloween.

Els usuaris que ho desitgen poden seguir a Metrovalencia en Twitter a través del compte @metrovalencia i en Facebook  http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv

Notícies relacionades

19 - 07 - 2024

Metrovalencia reforça el servici nocturn del dissabte per a facilitar la mobilitat en el piromusical de la Gran Fira de València

Les línies 5 i 7 del metro augmentaran les seues circulacions entre les 23 hores i la 1 de la...
16 - 07 - 2024

FGV comença a construir la llosa superior del túnel que connectarà les estacions d’Alacant i Xàtiva de Metrovalencia

L'objectiu és obrir un pas per als vianants després de l'estiu al carrer Alacant entre Xàtiva i l'accés al carrer...
21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...