Data
02 de April de 2016

La web del TRAM d’Alacant va rebre 559.964 visites dels internautes el passat any

Els horaris, la informació de les Línies i el planificador van ser les consultes més freqüents de les 2 milions de pàgines carregades

El temps mitjà de permanència en www.metrovalencia.es va ser de 3,17 minuts  i es va demanar informació des de 136 països

Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 1.437, amb 467 tweets emesos

El portal del TRAM Metropolità d’Alacant va rebre 559.964 visites durant el passat any, la qual cosa suposa una mitja diària de 1.534 entrades i un increment del 7,52 per cent en relació a les registrades en 2014, que van ascendir a 520.817.  El temps mitjà de permanència en www.tramalicante.es de cada internauta va ser de 3,08 minuts i es van visitar un total de 2.086.549 pàgines, un 0,53 per cent més que en 2014. La pàgina web del TRAM d’Alacant va entrar en servici l’any 2012.

D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits pel TRAM d’Alacant. Li van seguir la informació de les diferents línies de tren i tramvia, el planificador de trajectes, les tarifes i l’accés a la zona d’usuari “El meu TRAM”.

El major registre de visites es va produir en el mes de juny, en especial durant les festes de Fogueres. Després es va situar abril, maig i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 20 de juny, amb 4.263 entrades.

La pàgina web del TRAM d’Alacant va rebre visites des de 136 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 89,04 per cent del total, 498.608, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Regne Unit amb 19.267 visites. Li seguixen Holanda amb 3.889; Rússia amb 3.783; Alemanya amb 3.609; França amb 3.440; Polònia amb 2.783; Bèlgica amb 2.614; Noruega amb 1.835 i Estats Units amb 1.788.

D’entre eixos 136 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Barbados, Angola, Illa Reunió, Tanzània, Taiwan, Nova Zelanda, Japó, San Marino o Moçambic.

Canvi en els dispositius

Una de les característiques del passat any va ser el canvi experimentat en els dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, amb un clar avanç dels sistemes mòbils. En 2015 es va produir la tendència que el dispositiu fix per excel•lència, l’ordinador, va tindre un descens respecte a l’any anterior escàs, un -0,62 per cent, mentres que la Tablet va experimentar un lleuger augment del 0,65 per cent, que van contrastar amb el fort envol del telèfon mòbil, amb un augment del 30,15 per cent.

De totes maneres, l’ordinador continua sent el dispositiu amb major afluència, ja que va obtindre 319.826 entrades enfront de les 175.851 del telèfon mòbil i les 64.287 de la tablet. L’hegemonia està clara, però la tendència al canvi, també.

Xarxes socials

Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, TRAM d’Alacant va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. A través d’este servici s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.

En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2015 es van elevar a 1.437, amb 467 tweets emesos. Els Top tweets van ser sobre avisos en la circulació, servicis especials, en especial el Mussol dels Marines, i el Dia Europeu sense Cotxes.

Els usuaris que ho desitgen poden seguir a TRAM d’Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...