Data
23 de January de 2019

La web del TRAM d’Alacant va rebre l’any passat més de 665.546 visites dels internautes

El planificador, els horaris i els plans de xarxa van ser les consultes més freqüents de les 2,1 milions de pàgines carregades
 
Els seguidors de Twitter es van elevar fins als 2.557, amb 965 tweets emesos

El portal del TRAM d’Alacant va rebre 665.546 visites durant el passat any, la qual cosa suposa una mitja diària de 1.823 entrades.  El temps mitjà de permanència en www.tramalicante.es de cada internauta va ser de 2 minuts i 41 segons i es van visitar un total de 2.196.994 pàgines. La primera pàgina web del TRAM d’Alacant va entrar en servici l’any 2003, i es va modernitzar en 2008.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la consulta del planificador de trajectes. Li van seguir els horaris, els plans de xarxa, les tarifes i els títols de transport
 
El major registre de visites es va produir en el mes de juliol, seguit d’agost i desembre. El dia de major activitat del portal va ser el 25 de juny, amb 4.299 entrades.
 
La pàgina web del TRAM d’Alacant va rebre visites des de 137 països de tots els continents. Després d’Espanya, que aglutina el 85,50% del total, 569.031, d’entre tots els altres països figura de forma molt destacada Regne Unit amb 32.521 visites. Li seguixen França amb 6.819; Alemanya amb 5.082; Holanda amb 5.010; Rússia amb 4.734; Suècia amb 4.490; Bèlgica amb 3.540; Estats Units amb 3.031 i Polònia amb 4.041.
 
D’entre eixos 137 països, va haver-hi visites de llocs tan dispars com Islàndia, Lituània, Unió dels Emirats Àrabs, Canadà, Nova Zelanda, Tailàndia, Colòmbia, Jamaica o Iemen.
 
 
Canvi en els dispositius
 
Quant als dispositius empleats a l’hora d’accedir al portal, el progressiu avanç dels sistemes mòbils ha aconseguit derrocar el fins a eixe any el lideratge de l’ordinador d’escriptori. D’esta manera, en 2018, l’increment del telèfon mòbil del 27,17% i el descens del 16,18% de l’ordinador d’escriptori han invertit la classificació, en la que el mòbil registra 222.770 moviments (57,72%), enfront dels 134.668 de l’ordinador de taula (34,89%). La tablet patix un retrocés del 16,33% i fixa els registres en 28.533 (7,39%).
 
Xarxes socials
 
Com a complement dels seus servicis d’informació i atenció al client, TRAM d’Alacant va decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes socials. Al juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. A través d’este servici s’atenen i es resolen consultes, s’informa de les distintes activitats i esdeveniments organitzats per l’empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del servici.
 
En Twitter, els seguidors a 31 de desembre de 2018 es van elevar a 2.557, amb 965 tweets emesos. Els usuaris que ho desitgen poden seguir a TRAM d’Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante
 
Pàgina FGV
 
Per la seua banda, la pàgina web de FGV, www.fgv.es, creada en 2003 i modernitzada en 2008 i 2015, va rebre 119.105 visites durant el passat any. El temps mitjà de permanència de cada internauta va ser de 2 minuts i 27 segons i es van visitar un total de 314.515 pàgines.
 
D’entre totes pàgines de la web, a banda de la pàgina principal, la més visitada va ser la de Treballa amb nosaltres: convocatòries; Treballa amb nosaltres, situació en els llistats de les bosses d’ocupació temporal i entrega de documentació acreditativa de les bosses d’ocupació temporal.
 
El major registre de visites es va produir en el mes de juliol, seguit de novembre i setembre. El dia de major activitat del portal va ser el 12 de juliol, amb 1.889 entrades.
 
La pàgina web de FGV va rebre visites des de 111 països de tots els continents, de llocs tan dispars com Mèxic, Colòmbia, Uzbekistan, Kenya, Malàisia, Guetemala, Lituània, Eslovàquia o Aràbia Saudita. Les visites majoritàries van ser des d’Espanya (108.007), Regne Unit (1.819) i Alemanya (753).
 
Quant a xarxes socials, a l’abril de 2017 es va crear el compte en Twitter @GVAfgv, que ha tingut fins a final d’any 1005 seguidors, amb 102 tweets emesos.
 

Notícies relacionades

17 - 02 - 2024

El 72,1% dels usuaris de Metrovalencia realitza els seus desplaçaments per motius de treball o estudis

Els moviments per raons laborals aglutinen el 41% i els acadèmics el 31,1% El 47,3% de passatgers i passatgeres residix...
12 - 02 - 2024

El pla d’expansió de la xarxa de Metrovalencia preveu prolongar la Línia 10, desenvolupar les futures Línies 11 i 12 i construir tres grans intercanviadors

La consellera Pradas, acompanyada per l'alcaldessa Catalá, ha presentat el projecte d'ampliació nord-sud el primer pas del qual són les...
03 - 02 - 2024

Els usuaris de Metrovalencia valoren amb un notable, 8,16 punts sobre 10, els servicis que presta FGV a la província

La valoració positiva és del 92,2%, en sumar el 23,4% que ho qualifiquen com a “Bé”, el 49,3% com “Bastant...