Data
01 de September de 2017

Metrovalencia ofereix els dies 4, 5, 6, 7 i 9 de setembre servicis mínims del 70% durant les aturades parcials convocades en les línies del tramvia

Les alteracions del servici afecten la circulació de les línies 4, 6 i 8 en distintes franges horàries d’aquests pròxims dies

Els interessats poden consultar els horaris en la web de Metrovalencia, el telèfon gratuït 900 46 10 46 i en xarxes socials

Metrovalencia oferirà uns servicis mínims del 70% durant les aturades parcials convocades els dies 4, 5, 6, 7 i 9 del pròxim mes de setembre en les línies 4, 6 i 8 del tramvia.

Les aturades anunciades es portaran a efecte el dilluns 4 de 7 a 9.30 hores i de 17 a 19.30 hores; el dimarts 5 de 7 a 9.30 hores i de 17 a 19.30 hores; el dimecres 6 de 7 a 9.30 hores i de 17 a 19.30 hores; el dijous 7 de 7 a 9.30 hores i de 18.30 a 20.30 hores; i el dissabte 9 de 10 a 12 hores i de 19.15 a 21.15 hores.

Davant de la convocatòria de sobra convocada per les distintes representacions sindicals de FGV en València, la Direcció General de Treball ha dictaminat, com a servicis essencials mínims, que es realitzen el 70% de les circulacions ordinàries regulars dels tramvies durant les aturades.

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades de les aturades convocades pels sindicats i recomana als interessats a consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’aquests servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web de Metrovalencia, www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

Notícies relacionades

26 - 04 - 2024

Una delegació de la Comissió Europea i el Ministeri d’Hisenda visiten la Línia 10 de Metrovalencia

La posada en servici de la línia en 2022 va comptar amb finançament de la Unió Europea a través del...
21 - 04 - 2024

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 285.000 visites en 2023

L'oficina de Xàtiva va acumular 118.074 consultes personalitzades l'any passat, el 40,7% del total Setembre, octubre i març van ser...
19 - 03 - 2024

Metrovalencia evita 1,1 milions de desplaçaments de vehicles privats en els principals cinc dies de Falles

El servici d'FGV del dia 15 a la matinada del 20 eludix l'emissió de 1.568 tones de CO₂ a l'atmosfera...