Data
03 de October de 2017

Metrovalencia oferix serveis especials de tramvia a Fira València amb motiu de la celebració d’Iberflora

Del 4 al 6 d’octubre es celebra la Fira de Plantes, Jardineria, Tecnologia i Biojardí amb una frecqüència de pas de 20 minuts en horari de 6 a 22 hores 

 
La Línia 2 del metro també comunica amb el recinte firal des de l’estació dels Carolines-Fira

Metrovalencia posa en funcionament a partir del dimecres 4 d’octubre i fins al divendres dia 6, serveis especials en la Línia 4 de tramvia fins Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a les persones que acudisquen a la 46a Fira Internacional de Plantes, Jardineria, Tecnologia i Biojardí (Iberflora València).

 
Durant la celebració de l’esdeveniment, el serviei de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minuts entre les 6 i les 22 hores.
 
El primer tramvia des de Serrería circularà a partir de les 6:00 hores i des de Doctor Llluch a les 6.30 hores. L’últim eixirà des de Dorctor Lluch a les 21.29 hores, mentres que des de Fira, el primer ho farà a les 6.40 h i l’últim a les 22.19 hores.
 
A fi d’agilitzar el servei, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres ho indicaran en el rètol de destinació ubicat en la capçalera de la unitat. Junt amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Els Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.
 
Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’este serviei poden cridar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Esta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia www.metrovalencia.es, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv. 
 
 

Notícies relacionades

29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...
24 - 12 - 2024

El tram Paterna-Llíria de la Línia 2 de Metrovalencia s’incorpora a la resta de línies de metro i tramvia en servici

S'obri al públic també el nou baixador de Font del Barranc, situat en el Polígon industrial Fuente del Jarro Amb...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...