Data
23 de August de 2017

TRAM d’Alacant oferirà servicis mínims del 60% durant les aturades convocades el pròxim 25 d’agost

En aquesta primera jornada de sobra les aturades afecten de 9 a 11 hores, de 13 a 15 hores i de 19 a 21 hores

Els horaris dels tramvies i trens afectats es poden consultar en www.tramalicante.es i en el telèfon 900 72 04 72

TRAM d’Alacant oferirà servicis mínims del 60 per cent durant les aturades convocades el pròxim 25 d’agost. Les aturades anunciades es portaran a efecte entre les 9 i les 11 hores, les 13 i les 15 hores i les 19 i les 21 hores.

La convocatòria de sobra està promoguda pel sindicat SEMAF i únicament afecta la personal de conducció de les distintes línies de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a Alacant, per la qual cosa les alteracions del servici afecten les Línies 1, 2, 3, 4 i 9 del TRAM d’Alacant.

El calendari d’aturades anunciades afecta també el 31 d’agost i al 2, 3, 8, 18, 20, 22 29 i 30 de setembre. La Direcció General de Treball de la Generalitat Valenciana ha dictaminat, com a servicis essencials mínims, que es produïsquen el 60 per cent de les circulacions ordinàries regulars dels trens i tramvies durant les aturades.

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades de les aturades convocades per aquest sindicat.

TRAM d’Alacant recorda a tots els usuaris que es pot obtenir més informació en el telèfon d’informació 900 72 04 72 i en la web www.tramalicante.es

Notícies relacionades

21 - 06 - 2024

FGV reunix el Comité de Participació de Clients de Metrovalencia per a analitzar el servici i presentar noves actuacions i iniciatives

El director gerent, Alfonso Novo, ha assistit a la trobada en el qual participen entitats i usuaris habituals En la...
24 - 05 - 2024

Els usuaris del tramvia de València valoren amb un notable, 8,02 punts sobre 10, el servici que presta este mitjà de transport

La puntuació positiva, sumant “Molt bé”, “Bastant bé” i Bé”, aconseguix el 92% La Línia 10 obté 8,78 punts, les...
28 - 04 - 2024

Metrovalencia va atendre l’any passat més de 128.000 usuaris a través del telèfon gratuït i els intèrfons d’estacions i parades

Els viatgers poden sol·licitar informació i buidar dubtes en el 900 46 10 46 o en els 350 dispositius instal·lats...